OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är inne i en expansiv fas och växer så det knakar, vill du vara med på vår resa?
I rollen som Kundtjänstmedarbetare hos oss på BabyWorld är dina huvudsakliga uppgifter att hjälpa och vägleda våra kunder via vår livesupport/chat, e-post och telefon. Vår kundtjänstavdelning hanterar utöver produktfrågor och orderfrågor även reklamationer, reservdelar och en del reparationer.
Arbetet ställer höga krav på effektivitet och noggrannhet, du som söker är van att arbeta i ett högt tempo, du gillar också att jobba i en miljö som ständigt förändras och där ingen dag är den andra lik.
Målsättningen i alla lägen är att ge våra kunder bästa tänkbara serviceupplevelse.
Du är självständig och lösningsorienterad i ditt arbete, du är initiativrik och gillar att jobba mot uppsatta mål, du är en lagspelare som medverkar till att föra teamet framåt.
Vi är en organisation i tillväxt där det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.
Placering: Uppsala
Krav
- Flytande svenska i både tal och skrift
- God engelska i både tal och skrift
- God datavana och vana att jobba i flera olika system.
Meriterande
- Tidigare erfarenhet inom kundtjänst och/eller e-handel
- Erfarenhet av baby- och barnprodukter
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är varierande måndag-lördag, vi håller öppet 7:00-18:00 vardagar samt 7:00-12:00 på lördagar.
Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.