Kundtjänstmedarbetare Västerås

Arbetsbeskrivning

Att vara kundtjänstmedarbetare innebär att du arbetar som ansiktet utåt för företaget, samt är en av kundens första kontakter. Du har ett uppdrag i att vara en del av att din park eller avdelning levererar kundupplevelse i världsklass, att stötta dina kollegor och vara en hjälpande hand är en självklarhet i din roll.

Vi söker dig som:

Är driven och social
Är självgående och initiativtagande
Gillar att arbeta strukturerat och noggrant
Trivs med att arbeta i grupp
Talar flytande svenska samt är bekväm med engelska



Det är meriterande om du har:

Tidigare erfarenheter inom kundtjänst
Tidigare erfarneheter inom merförsäljning
God datorvana


Kundtjänstmedarbetare - Arbetsbeskrivning

Som Kundtjänstmedarbetare är du ambassadör för YOUMP. Du kommer att jobba nära våra gäster och du har ett stort ansvar för deras första intryck, servicekänsla och upplevelse i parken. Det är viktigt att du som Kundtjänstmedarbetare jobbar aktivt för att underlätta för samt informera våra kunder och medarbetare ute i parkerna. Vi har som målsättning att alla gäster ska få så bra hjälp som möjligt, så fort som möjligt.



Huvudansvar
Som Kundtjänstmedarbetare är du företagets röst utåt och med det kommer ett stort ansvar. Ditt huvudansvar är därför att ge alla våra gäster bästa tänkbara service utefter situationen. Det är viktigt att sprida god stämning hos både gäster och medarbetare. Vi på Kundtjänst ansvarar även för intern support, trivsel på kontoret och i våra parker. Vi behöver därför alltid ha ett vakande öga på de ärenden som kommer in, men även hålla oss till de rutiner som finns inom kundtjänst.


Arbetsuppgifter

Kundservice
Här agerar du som företagets röst utåt och vi på kundtjänst är ofta kundens första eller sista kontakt med YOUMP inför och efter deras besök. Det är viktigt att vi får alla gäster att känna sig välkomna och omhändertagna.

Som Kundtjänstmedarbetare jobbar vi ständigt mot att hjälpa kunden och har vi inte lösningen på kundens problem, be om hjälp av en medarbetare. Här ingår även att komma med förbättringsförslag inom alla våra områden.
Vi står även för intern support och hjälper våra medarbetare ute i parkerna vid frågor.



Bokning och försäljning
Vi hanterar vårt bokningssystem, kassasystem samt jobbar aktivt med försäljning mot våra kunder.



Kalas och gruppbokningar
En stor del av vår Kundservice är att hantera kalasbokningar och övriga gruppbokningar. Här handlar det om att boka in våra gäster, ge korrekt information samt merförsäljning.



Övriga uppgifter
Det kan förekomma övriga uppgifter i ert arbete som Kundtjänstmedarbetare. Detta kan vara administrativa uppgifter, städning av kontor, att medverka på personalmöten och svara på medarbetarundersökningar.

Arbetstider
Tjänsten gäller vid behov men efter sommaren kan det leda till ca 20-30% med jobb varannan helg. Vi vill att du ska vara flexibel och kan hoppa in med kort varsel, samt kunna jobba extra under lov och semestertider.




Vid eventuell introduktion ser vi gärna att du kan jobba ca 50% under 2 veckor.

Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan så fort som möjligt.

Sammanfattning

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024