OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en positiv problemlösare ut i fingerspetsarna? Trivs du at arbeta i ett prestigelöst team där alla ställer upp för varandra? Då är rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss perfekt för dig!
Som kundtjänstmedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av behovsanpassad service via telefon, chatt och mail till våra fantastiska kunder där du i huvudsak besvarar frågor gällande logistik. I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du även mycket med interna kanaler, så som distriktansvariga säljare, lager och transportplanering för att säkra bästa möjliga upplevelse till våra kunder. Dina arbetsdagar innefattas framför allt av administrativa uppgifter och är förlagda under dagtid, måndag till fredag. Tjänsten är ett föräldrar vikariat med löpande tillträde - som längst till och med 31/8 2023 och senast tillträde i början av april
Varför ska du sommarjobba inom kundtjänst på Carlsberg?
Carlsberg erbjuder ett arbetsklimat som präglas av högt tempo och engagemang! Som kundtjänstmedarbetare erbjuds du en roll i Carlsberg koncernen med cirka 40 000 anställda och den fjärde största bryggerikoncernen i världen som säljer produkter i över 150 marknader. I denna roll arbetar du med många olika kontaktytor vilket skapar goda förutsättningar för att lära känna hela verksamheten. Det är ett spännande och utmanande arbete med stora möjligheter att växa inom bolaget, både inom Carlsberg Sverige och andra Carlsberg marknader.
Vi är måna om att du ska känna dig trygg in din roll och ger dig rätt förutsättningar för att lyckas. För dig som motiveras av utveckling finns stora möjligheter till att växa långsiktigt inom företaget även efter ditt vikariat. Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du i kontakt med många olika avdelningar inom företaget vilket skapar en bra förståelse för säljcykeln och kundhantering och sätter grunden för långsiktig utveckling inom Carlsberg. Carlsberg är ett globalt och expansivt företag med mycket höga ambitioner både när det kommer till säkerhet och hållbarhet. Together Towards Zero är vårt hållbarhetsprogram och består av fyra huvudområden: Noll vattenspill, Noll olyckskultur, Noll koldioxidutsläpp och Noll oansvarig konsumtion. Mer information om vårt hållbarhetsprogram kan du läsa om på okorkat.se.
Vem är du?
Du har gärna tidigare erfarenhet av att arbeta med service och/eller administration och brinner för att alltid leverera bästa möjliga service till dina kunder.
Vi söker dig som har god datorvana och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i SAP men inget krav.
Som person är du engagerad, prestigelös och ansvarsfull. Rollen som kundtjänstmedarbetare passar dig som är lösningsorienterad och trivs i en roll där du har många olika kontaktytor.
Vi söker dig som är ambitiös lagspelare och som gärna tar egna initiativ för att skapa bästa resultat! Du är prestigelös, positiv och en mästare på att skapa goda relationer.
Erfarenheterna vi efterfrågar ovan är ett önskemål, inte ett krav. För oss är det viktigaste att din personlighet är rätt för teamet, kunskaperna förser vi dig med.
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
För frågor angående tjänsterna som säljare hos oss är du välkommen att kontakta Caroline Haglind på caroline.haglind@carlsberg.se
Vi uppmuntrar dig till att skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi tillämpar löpande urval och intervjuer. Sista ansökningsdag är 15/3
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Petersson
0768 - 95 46 67
Karl-Olof Johansson
070-3418251, 0346-721397
Björn Jönsson
0739447267
Bengt Halvarsson
+46 708644663
Bert Karlsson
0703-111264
Lars Olofsson
+46 0706-073578