OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trygga Hem är ett rikstäckande säkerhetsföretag och en av de största leverantörerna av larmsystem till privatpersoner i Sverige. Trygga Hem installerar och servar larmsystem i hela Sverige och erbjuder även andra säkerhetsprodukter så som lås-, skåp- och brandprodukter via våra webbutiker. Trygga Hem har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare/administratör till vårt huvudkontor i Sollentuna. Som kundtjänstmedarbetare/administratör kommer du att assistera våra kunder via telefon, registrera och arkivera larmavtal och anläggningsdokumentation, fakturera, registrera kund- och leverantörsreskontra och assistera andra avdelningar vid behov. Arbetet förutsätter en god administrativ förmåga, ett gott ordningssinne och noggrannhet. Du ansvarar själv för planering och genomförande av ditt arbete. Som person bör du vara nyfiken och ha lätt för att sätta dig in i nya sammanhang. Du bör vara en god lyssnare, ha lätt för att kommunicera, vara pålitlig och fungera bra såväl i grupp som individuellt. Vi söker dig som har god datavana och är en duktig administratör med några års arbetslivserfarenhet från liknade arbetsuppgifter. Goda kunskaper i MS Office är ett krav.