Kundtjänstmedarbetare/administratör till Norrevo

Arbetsbeskrivning

VILL DU VARA MED OCH UTVECKLA LOKALER FÖR LIVET — I NORRKÖPING?
Året om, dygnet runt, besöker och upplever tusentals människor Norrköpings skolor, mötesarenor, vårdboenden, kontor och andra arbetsplatser. Barn utforskar, lär och utvecklas i trygga miljöer. Unga som gamla får uppskattad vård och omsorg. Förväntansfulla människor går på konsert eller teater, spelar fotboll, rider, simmar och lånar böcker. Var och en är viktigast för vårt arbete. Det är för dem vi skapar livskvalitet.

Vår vision och drivkraft leder vårt arbete framåt. Med ett helhetstänkande äger, utvecklar och vårdar vi lokaler i Norrköping. Vi skapar förutsättningar för hållbara, trygga och pedagogiska miljöer som ger plats för upplevelser, kreativitet, trivsel och liv. Och tillsammans med våra kunder skapar vi en attraktiv och färgstark stad med bästa tänkbara lokaler för livet — i Norrköping.

Norrevo äger idag några av Norrköpings mest välkända fastigheter. I fastighetsbeståndet ingår bland annat Louis De Geer Konsert & Kongress, Norrköpings Konstmuseum och Himmelstalundshallen. Totalt omfattar det egna fastighetsbeståndet ca 116 000 kvm.
Bolaget utvecklar och förvaltar ytterligare ca 770 000 kvm lokaler som ägs av Norrköpings kommun och bolag inom Norrköping Rådhus AB. Lokalerna rymmer i huvudsak kommunens kärnverksamheter. I lokalerna finns även kommersiell verksamhet i mindre skala.

Vi söker nu en Kundtjänstmedarbetare/administratör för att förstärka vårt team

Vi erbjuder dig

Ett mångfacetterat och omväxlande uppdrag där du som Kundtjänstmedarbetare blir en av Norrevos viktigaste kontaktvägar för våra kunder och besökare.

Du kommer arbeta tillsammans med två kollegor med att ta emot frågor som rör hela Norrevos verksamhet. En del av ditt uppdrag kommer innebära att arbeta med vår nyckelutlämning som under våren kommer att vara en ny del av kundtjänsts ansvarsområde. Du kommer också hantera administrativa arbetsuppgifter i denna roll. Arbetet kommer också ske i nära samarbete med övriga kollegor i organisationen.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att:


• Hantera, administrera och fysiskt lämna ut och ta emot nycklar och nyckeltaggar
• Beställa/kopiera nycklar
• Hantera ärenden i kundtjänst, både via mejl, telefon och vårt ärendehanteringssystem
• Administration och registrering av handlingar
• Bemanna receptionen vid behov och ta emot och registrera besök
• Hantera post

Dina arbetstider är 7.00 –16.00, måndag till fredag.

Vem är du?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete, gärna inom fastighetsbranschen. Vi ser att du är en nyfiken och kommunikativ person som brinner för att hjälpa andra. Arbetsuppgifterna varierar både vad gäller sort och komplexitet så det är viktigt att du är flexibel, noggrann och kan se lösningar och möjligheter. Att ha förmåga att se saker från olika perspektiv är nödvändigt samt att kunna arbeta strukturerat och självständigt.

Du har mycket god datavana och är van att kommunicera och uttrycka dig på ett tydligt och enkelt sätt i både tal och skrift, på svenska och engelska.

Meriterande är om du har arbetat med fastighetsrelaterad kundmottagning samt om du har erfarenhet från arbete med hantering av diarieföring eller likvärdiga arbetsuppgifter.

Information om anställningen och ansökan

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning snarast möjligt. Anställningen kommer inledas med en provanställning och föregås av en bakgrundskontroll. Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.

I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till intervju innan ansökningstiden har gått ut. Vi ber dig därför att registrera din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 februari. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Frågor om tjänsten besvaras av Monica Jangland, Enhetschef Affärsstöd monica.jangland@norrevo.se och Jennie Wallin, Kundtjänstutvecklare, jennie.wallin@norrevo.se

Vi har gjort vårt val gällande annonsering och önskar inga ytterligare förslag på annonsmöjligheter eller rekryteringsvägar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norrevo Fastigheter AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2021
  • Ansök senast: 16 februari 2021

Besöksadress

St Persgatan 95
None

Postadress

Norrevo Fastigheter AB
Norrköping, 60181

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024