OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skyddsprodukter i Sverige AB är landets ledande specialistföretag inom tillverkning och försäljning av produkter för skyddsrum. En modern fabrik med högklassig maskinpark och testutrustning garanterar kvalitet liksom vår specialutbildade personal. Läs mer om oss på www.skyddsrum.eu
.
Vi på Skyddsprodukter behöver fler nya medarbetare och vi söker därför nu en Kundtjänstmedarbetare/ Backoffice till vår verksamhet i Malmö.
Skyddsprodukter i Sverige AB är landets ledande specialistföretag inom tillverkning och försäljning av produkter för skyddsrum. Vi förser den svenska marknaden för skyddsrum med ett komplett utbud av högkvalitativa produkter. Företaget är etablerat och har funnits i branschen i snart 30 år. Vi ser att betydelsen av skyddsrum har ökat och vi ser att marknaden kommer att öka i framtiden.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter inom kundsupport och administration. I stora drag handlar arbetsuppgifterna om att kunna utföra följande:
* Kundansvar och skötsel av kunder via telefon och mail
* Daglig orderhantering - mottagning av order - göra offerter
* Dagliga kontakter med lager, produktion och fraktbolag ingår
* Inmatning i affärssystem och planering tillsammans med kund
* Sköta vår reception och telefonväxel
* Ta emot kunder och leverantörer som besöker vår verksamhet
Rollen innehåller naturligt även ett nära samarbete med dina övriga kollegor med varierande arbetsuppgifter som t.ex. rutiner, processer, statistik, kommunikation, marknadsföring, mm.
Vi erbjuder
Vi erbjuder en bred och varierande tjänst som Kundtjänstmedarbetare/ Backoffice. Skyddsprodukter är ett stabilt och framgångsrikt växande företag. För rätt person kommer det att finnas goda utvecklingsmöjligheter internt hos oss.
Hos oss kommer du att trivas!
Din bakgrund
Vi ser helst att du har innesälj/administrationserfarenhet och kontorsvana sedan tidigare. Du är med andra ord van vid att kommunicera med kunderna över telefon eller via mail. Du har god IT/datavana (Office programmen) samt är van att arbeta i affärssystem. Du behärskar svenska på professionell nivå i både tal och skrift.
Vi ser gärna att du har körkort för bil.
Personliga egenskaper
Du är en glad och pigg person med ett flexibelt mindset. Som person är du driven och proaktiv med inställningen "just do it". Du har samtidigt en god struktur i ditt arbete. Ditt flexibla mindset gör att du även gillar att utföra arbetsuppgifter som ligger utanför dina ordinarie arbetsuppgifter. Du arbetar gärna självständigt och trivs med att ta eget ansvar, men är samtidigt en bra teamplayer som har lätt för att samarbeta och kommunicera med dina övriga kollegor.
Du är helt enkelt personen med ett högt inre driv som tillför energi till din omgivning och som vill bli specialist på att skapa långsiktiga och lönsamma relationer!
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och profil till den här tjänsten.
Arbetsort & arbetstider
Arbetet sker på vårt huvudkontor och produktionsanläggning som ligger på Fosie industriområde i Malmö. Arbetstiderna för tjänsten är dagtid (07:00-16:00) måndag till fredag. Vi har gällande kollektivavtal.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Ny Kollega och du är välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Johan Spjuth på 0733670660 vid frågor. Sista ansökningsdag är den 30 november, men urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ny Kollega skapar nya möjligheter och växtkraft mellan människor och företag främst inom Öresundsregionen men även i Göteborg och Stockholm. Vi levererar kundanpassade tjänster inom: Rekrytering - Search - Personaluthyrning - Interim. Vi är medlem i Kompetensföretagen och blev i oktober 2021 ett auktoriserat rekryterings- och uthyrningsföretag. Läs mer om oss på vår hemsida nykollega.se eller följ oss på LinkedIn och Facebook.