OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
iTell startades 2002 och är ett av Sveriges modernaste Callcenters som servar företag främst i Norden med olika telefonilösningar för inkommande samtal inom växel, kundtjänst och svarstjänst.
Vi tar emot inkommande samtal och hanterar dagligen hundratals kunder inom olika branscher, med olika telefonitjänster.
Vi söker nu 4st medarbetare för en specifik kund inom ett Kommunalt Bostadsbolag; tidigare erfarenhet från liknande arbete inom telefoni och kundservice via telefon är ett krav.
Arbetsuppgifterna avser att ta emot inkommande telefonsamtal från hyresgäster, hyresvärdar, reparatörer och samarbetspartners avseende felanmälan, ändringar/tillägg i bostaden, samt information och vägledning beroende på ärende. Samtalen registreras via aktuellt svarssystem samt ärendet i fastighetssystemet, VITEC.
Arbetet sker under vardagar Måndag-Fredag, mellan ca. 08.00-16.30.
Som person behöver du vara stresstålig, inneha en väldigt hög servicenivå , vara flexibel och mångsidig samt ha tålamod och vara tillmötesgående i alla kontakter med kunden. Du har lägst gymnasiekompetens och uttrycker dig flytande i BÅDE tal och skrift främst på Svenska men även Engelska. Du har god datavana (Officepaketet) samt lätt för att lära nya system och förmågan att variera mellan olika program beroende på samtalets karaktär.
Som person är du lättsam, social och framåt. Du måste vara noggrann, närvarande och punktlig samt strukturerad. Arbetet kan upplevas som stressigt då Vi drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service!
Som Kundtjänstmedarbetare på iTell får du ett självständigt arbete med ansvar för ett specifikt antal kunder. Du besvarar dina kunders inkommande samtal och blir deras "ansikte utåt". Du har kunskapen som effektivt höjer våra kunders tillgänglighet och servicenivå genom att lotsa varje inkommande samtal, information och meddelande till rätt person (Vi arbetar Ej med utgående försäljning/telemarketing).
Vi ser fram emot att höra mer om dig som matchar kriterierna ovan och är tillgänglig omgående, då tjänsterna ska tillsättas inom 14 dagar (anställningsstart för utbildning V. 7, därefter driftsättning mot kund i slutet av V.8) så tveka inte att höra av dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Coordinatorchef Helena Eriksson
0200-210 230
VD Stefan Forsell
0290 64 50 00