Kundtjänstmedarbetare/Kundservice - Visstid

Kundtjänstmedarbetare/Kundservice - Visstid

Arbetsbeskrivning

[Värdesätter du omtänksamma kollegor och att skratta högt och mycket? Uppskattar du dålig humor och är du dessutom riktigt bra på att ge god service? Då är de här tjänsterna på vår kundtjänstavdelning perfekt för dig!]

Värdesätter du omtänksamma kollegor, ett schysst arbetsklimat och att skratta högt och mycket? Uppskattar du dålig humor och är du dessutom riktigt bra på att ge god service? Vill du jobba på Lidls roligaste avdelning och vara del i ett starkt team som dagligen bidrar till att göra Lidl Sverige ännu mer kundfokuserat och framgångsrikt? Vi är nämligen 13 skojfriska och fantastiska kollegor som nu söker vår nästa kollega att dela vår framgång med.

Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med start 1 oktober 2021 till och med 28 februari 2022. Du är placerade vid vårt fina nya huvudkontor i Barkabystaden.
Din roll
Ta chansen att arbeta för en Top Employer 2020 certifierad arbetsgivare. Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra över 200 butiker runt om i Sverige. Vårt nya huvudkontor ligger i Barkabystaden, Stockholm.
Den korta och koncisa beskrivningen är du kommer arbeta med:
Bearbetar kundärenden via telefon, e-post och sociala medier.

Den längre beskrivningen är att du:
Genom dina dagliga arbetsuppgifter och den inarbetning som satsas på dig som anställd i företaget kommer skaffa dig unik och värdefull kunskap om ett stort internationellt företags olika funktioner och processer. Denna kunskap använder du sedan i ditt dagliga arbete gentemot kund, men också internt inom företaget, gentemot butiker och övriga avdelningar. Risken finns helt enkelt att du så småningom och beroende på din egen inställning och vilja att utvecklas blir en expert på att förstå informationsflöden i ett större internationellt företag. Det är lite häftigt tycker vi.

Din profil
Som person är du:
Noggrann, ansvarstagande, strukturerad och har förmågan att ta egna initiativ.
Du trivs som bäst när du får arbeta självständigt i ett högt tempo.
Du tycker om att sätta kunden i fokus och drivs av att förmedla Lidls kunders upplevelser och synpunkter till företaget i syfte att förbättra Lidl.
Du är en god kommunikatör som tycker om att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska.
För att bli framgångsrik i rollen behöver du ha lätt för att lära dig nya system och vara kvick vid tangentbordet.
Vi lägger i övrigt stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi erbjuder
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med start 1 oktober 2021 till och med 28 februari 2022 (med möjlighet till förlängning). Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden. Vid fackliga frågor kontakta Unionens lokala fackklubb via e-postadressen; unionenklubb_hk@lidl.se

Har vi väckt ditt intresse?
Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att fylla i formuläret och bifoga cv samt personligt brev via länken ”Sök nu”. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 30 september 2021. I denna rekrytering kommer vi bearbeta din ansökan först efter sista ansökningsdag, den X Dag år. Som en del av rekryteringsprocessen kommer tester skickas ut till din mail. I många av våra rekryteringsprocesser genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidat innan anställning kan bli aktuell. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: jobbhk@lidl.se.
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lidl Sverige KB HQ Järfälla
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Postadress

Barkarbyvägen 5
Järfälla, 17745

Liknande jobb


Extrajobb på Kundservice

Extrajobb på Kundservice

22 november 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

22 november 2024

22 november 2024