Kundtjänstmedarbetare/kundservice/service/handläggare

Arbetsbeskrivning

UPS (NYSE:UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of solutions including the transportation of packages and freight, the facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company can be found on the Web at www.UPS.com and its corporate blog can be found at blog.ups.com. To get UPS news direct, visit www.pressroom.ups.com

Vi söker nu medarbetare till vår kundtjänstavdelning i Järfälla. Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att leverera förstklassig service till våra kunder som ringer in från hela Sverige. Samtalen kan gälla allt från bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar till reklamationer och paketspårning.

Kvalifikationer:

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Datorvana
- Erfarenhet från servicerelaterat yrke (meriterande)

Personliga egenskaper:

På UPS är kunden alltid i fokus, vi söker därför en person med mycket hög servicekänsla, som tycker om kundkontakt och som kan ge klara besked. Du bör också klara av ett högt tempo utan att tappa kundfokus och servicenivå.  

Öppettiderna är vardagar 08-19:15 samt lördagar 09-13. Du arbetar 40 timmar per vecka med rullande schema. Kollektivavtal är tecknat med Unionen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lantz

Malin Andersson

Anna West

Ann Ekengren

Kenneth Ehrling

Sammanfattning

  • Arbetsplats: UPS Järfälla
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 15 augusti 2017

Besöksadress

Elektronikhöjden 5
None

Postadress

Elektronikhöjden 5
Järfälla, 17543

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024