Kundtjänstmedarbetare/Kvalitetssäkrare till centrala Göteborg

Kundtjänstmedarbetare/Kvalitetssäkrare till centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för kundnöjdhet och kvalitet. I denna tjänsten kommer du tillhöra avdelningen för komplettering och ånger och kommer arbeta med utgående samtal till kunder som tecknat avtal men där det behöver kompletteras med uppgifter för att kunna ta dom vidare i processen. Det kan till exempel röra frågor såsom att avtalet måste tecknas på rätt part i hushållet, inhämta startdatum för tecknat avtal mm. Du arbetar proaktivt för att säkerställa en bra försäljningsprocess och bidrar på så vis till ökad kvalitet i hela kundprocessen. På sikt kommer man även att arbeta med inkommande telefoni. I rollen arbetar du administrativt samt att du hanterar utmanande kundklagomål och svåra kundsamtal via telefon.

Kunden kontor ligger i centrala Göteborg med goda trafikförbindelser precis utanför. Du blir en del av en stor och växande organisation som hela tiden strävar efter möjlighet till utveckling och ökad kunskap för sina anställda. Du kommer att arbeta i ett team med engagerade kollegor som alla är inriktade på att göra kunderna så nöjda som möjligt!

Arbetet är på heltid och arbetstiderna är förlagda 08:30 - 17:00 måndag till torsdag, 08:00 - 16:30 på fredagar. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till anställning hos kund efter det.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Din profil
Vi söker dig som har en genomförd gymnasieutbildning och som har tidigare telefonvana från att ha arbetat med service/försäljning. Vi ser även att du har vana att arbeta administrativt och det är ett plus om du har arbetat med kvalitetsuppföljning. Du är bra på att kommunicera i tal och skrift både på Svenska och Engelska, samt att du har god datorvana.

Som person är du kommunikativ, stresstålig och prestigelös. Du tycker om att arbeta i grupp, och bidrar med positiv energi och teamkänsla. Du är strukturerad, men flexibel, och vet vikten av att vara punktlig. Eftersom det är ett servicejobb, så är det viktigt att du brinner för service och är en problemlösare, samt att du inte har några problem med att hantera tuffare samtal. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Intresserad? Skicka in din ansökan via vår hemsida snarast då urval sker löpande. Observera att vi inte kan ta emot ansökningar via epost. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sara Gelsi på telefon 073-3679132.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 10 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024