OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag.Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se Nu söker vi omgående en kundtjänstmedarbetare/kvalitetssamordnare för uppdrag hos vår kund i Stenungsund Du kommer att arbeta med att genomföra ägarbyten och omplaceringar i produktionssystemet, hantera administration för underleverantörer, arbeta med kundfakturor samt vara behjälplig i allmänna kontorsgöromål.Vidare kommer du även att följa kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöledningssystemet, hålla dig uppdaterad gällande lagar och regler, samt stödja och informera företagets personal gällande dessa frågor.Du kommer även arbeta med förbättringar, leda den interna kvalitets-, miljö och arbetsmiljörevisionen och hålla kontakt med interna och externa revisorer gällande kvalitet och miljö.Företaget är med placering i Stenungsund och arbetstiderna är mellan 7.00-16.00. Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat med kundtjänst och är van vid kundkontakt.Vidare har du arbetat med miljö- och kvalitet tidigare och/eller har ett stort intresse och engagemang för dessa frågor.Det är meriterande om du tidigare arbetat med administration för ledningssystem såsom rapportskrivningar och avvikelsenoteringar.Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och i engelska, såväl i tal som i skrift samt trivs med att arbeta självständigt.Till sist har du gymnasiekompetens eller motsvarande. Personliga egenskaper Som person är du serviceminded, kundfokuserad och självständig i ditt arbete.Vidare är du strukturerad, ödmjuk och ärlig samt har en positiv inställning.Vid anställning kommer stor vikt att läggas vid din personliga lämplighet. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag.Uppdraget är med start i början av november och kommer att pågå ungefär ett år framöver. Ansökan Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka. Välkommen att söka!