Kundtjänstmedarbetare/Ordermottagare (danska)

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Som ekonomiassistent arbetar du med att infordra förfallna kundfakturor. Du ansvarar för att identifiera obetalda fakturor, bevakar betalningar, hanterar räntefakturor samt bokar betalningar. Din roll innehåller även många kundkontakter.

Vi tror att du har ekonomisk gymnasieutbildning. Det är en fördel om du har akademisk utbildning med inriktning redovisning. Det är även ett plus att du har någon erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare. Du har analytisk förmåga och siffersinne. Du är social och har förmåga att hantera olika typer av kundsituationer. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Det är en fördel om du har arbetat med SAP.

Du måste kunna kommunicera på danska då din roll även innehåller många kundkontakter med företagets danska kunder. Engelska behärskar du utan problem.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 januari 2009
  • Ansök senast: 31 januari 2009

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024