OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HIAB är en industritjänstföretag inom sanitet och rörarbeten där vi utför jobb på kort varsel efter kundens behov. Vi är underleverantörer till de flesta större aktörerna på marknaden. Vi är ca 22 anställda idag utspridda runt om i Sverige.
VI SÖKER en medarbetare som är villiga att jobba hemifrån som kundtjänst/personalansvarig där du kommer att sköta personalhantering/planering efter de anvisningar som du får, samt att hantering utav tidsrapporter och diverse utrustning som skall beställas. Du får en dator och jobbar från 12:00-15:00 Mån-Ons. Du kommer även att vara tillgänglig för kundtjänst vid ef frågor from klienter.
Det är viktigt att du är lyhörd samt följer de instruktioner som ges ut, resor kan förekomma inom Göteborg samt även utanför (vi står då för milersättning, restid, traktamente samt hotel) så körkort är ett krav. Det är ytterligare ett plus om man har tillgång till egen bil
Skicka CV + Personlig brev til angivna mailadressen.