OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
Esselte Sverige AB ingår i ACCO koncernen där man idag är ca 14 medarbetare inom sälj, marknad och kundservice. Esselte är ett internationellt företag med 6600 anställda och med 21 fabriker i världen som specificerar sig på kontorsmaterial och konsumentprodukter.
Kundsupporten är ett litet team på tre personer i olika åldrar som just nu söker efter en ny kollega som vill ansluta till gruppen. De befinner sig i en spännande utvecklingsfas där du kan vara med och påverka deras framtida arbetssätt. Som person är du inte bara driven utan också lösningsorienterad.
Om tjänsten:
Vi söker för Esseltes räkning en kundtjänstmedarbetare/produktansvarig till deras kontor i Solna. Du kommer tillsammans med ett team på 2-3 personer dels att arbeta med ärendehantering, reklamationer och leveransfrågor samt vara produktansvarig och fungera som sakkunnigrådgivare till kunder.
Primärt består alltså dina arbetsuppgifter av att:
Ta emot ärenden via mail och telefon
Besvara frågor via telefon eller mail
Administrera alla ärenden i SAP och Zendesk
Registrera order från återförsäljare
Stötta den interna organisationen vid frågor kring specifika produkter
Frågorna från kunderna är varierade och kan röra bland annat produktinformation, krediteringar, reklamationer, reservdelar eller leveransfrågor. Man förväntas lära sig ingående om vissa produkter för att kunna stötta upp vid detaljfrågor från kunder.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som tidigare arbetat med någon form av ärendehantering på en kundtjänst. Du är en driven, noggrann och initiativtagande person. Du är proaktivt och tar eget ansvar och initiativ för att lösa problem. Du gillar utmaningar och uppskattar feedback, samtidigt har du lätt att hantera människor och brinner för att hjälpa andra. Du har en fingertoppskänsla för service och kundnytta är alltid i fokus. För denna roll krävs även följande:
Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
Du motiveras av att jobba mot uppsatta mål
Du älskar kontaktmaterial och lär dig gärna så mycket som möjligt om produkterna
Tillträde, omfattning och anställning:
Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider, vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.Uppdraget är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader med möjlighet att sen överrekryteras till Esselte. Det innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig, alisha.baig@hero.se.
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445