OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ditt huvudansvar är att tillhandahålla enastående stöd till kundens slutkonsumenter, inte bara lösa deras omedelbara problem utan snarare lämna dem med en positiv upplevelse och en bekväm känsla av att ha blivit omhändertagna.
Dina huvuduppgifter:
- Hantera frågor och klagomål från konsumenter
- Hantera produktutbyten
- Beställa produkter och stödja kollegor i tekniska team
- Hantera anspråk och förfrågningar från servicestationer och partners
- Undersök och besluta om åtgärder avseende egendomsskador och försäkringsfrågor
- Stödja partnersupportspecialisterna
Vi söker dig
Som har en hög samarbetsförmåga, tar ansvar över dina egna arbetsuppgifter, samt är flexibel och prestigelös.
Du har erfarenhet av:
- Arbetserfarenhet från kundtjänst eller liknande service yrke
- Kunskap i SAP är önskvärd
- MS Office kunskap
- Flytande svenska och engelska
- Har du jobbat med internetleverantör tidigare är detta meriterande
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting