Kundtjänstmedarbetare/support till ledande möbelföretag

Kundtjänstmedarbetare/support till ledande möbelföretag

Arbetsbeskrivning

Vår kund är den största i kundtjänstbranschen världen över och vi söker nu nya medarbetare till deras klient, ett välkänt företag i Sverige där du kommer att supporta deras kunder i e-handelsfrågor.

Kunden satsar mycker på sina anställda och det erbjuds goda karriär- och utvecklingsmöjligheter i en härlig arbetsmiljö som präglas av mycket energi bland många härliga kollegor och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen!

Om tjänsten
Du kommer att besvara inkommande samtal ifrån företagets kunder. Det kan handla om reklamationer, leveranser, frågor kring soritment, lagersaldo, fakturafrågor osv. Under samtalet kommer du att identifiera kundens behov och föreslå lämpliga kompletteringsprodukter.

Anställningsgrad: 80-100%

Vem är du?
För att lyckas i din roll kommer arbetet att inledas med en betald utbildning. Du kommer få lära dig allt om företagets produkter och tjänster samt hur du jobbar med kundhantering på topp! Detta innebär att det inte finns några krav på tidigare förkunskaper utan stor vikt läggs på dina personliga egenskaper.

Vi söker dig som är engagerad, serviceinriktad och som alltid sätter kunden i fokus. Du vet hur du formulerar dig på bästa sätt och kan anpassa detta gentemot olika kundgrupper.

Du jobbar här mot uppsatta mål inom kundnöjdhet och effektivitet, därför ser vi att du drivs av att ha något att sträva mot och gör alltid ditt bästa för att nå dit, även i stressiga situationer!

Vidare behärskar du det svenska språket i tal och skrift samt anser dig själv vara datavan.

Känner du igen dig?
Välkommen med din ansökan!


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 oktober 2022

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024