Kundtjänstmedarbetare/telefonist till Karolinska Sjukhuset Solna

Arbetsbeskrivning

Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.

Coor Service Management är nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 850 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.

Vi söker nu två medarbetare som kombinerar kundtjänst/telefonist till vår sjukhusväxel på Karolinska Solna.

Tycker du om att ge service via telefon? Är du dessutom en person som har lätt för att lära dig nytt och är lyhörd för kundens behov, kan detta vara ett arbete för dig.

När du bemannar Kundtjänst kommer du främst att arbeta med telefonbeställningar och felanmälningar via mail, telefon och fax, hantera beställningar till vår teknikleverantör, hantera personsökarsystem, programmera telefoner samt besvara handhavande frågor från verksamheten. I tjänsten ingår även att regelbundet bemanna växeln. Du kommer delvis att arbeta i team med andra kundtjänstmedarbetare i Solna och ha en mycket självgående roll med egna ansvarsområden. Vi ser därför att du både har en bra samarbetsförmåga och förmågan att driva egna projekt.

Vi söker dig som har godkända slutbetyg från gymnasiet eller motsvarande. Vi ser gärna att du har minst 2 års arbetslivserfarenhet, gärna inom service samt att du har en teknisk förståelse och några års erfarenhet av att arbeta i en telefonväxel.

Som telefonist bemannar du växeln, besvarar och kopplar vidare inkommande samtal samt hanterar akutlarm. Dessa arbetsuppgifter ställer höga krav på dig som telefonist och din förmåga att bemöta dom som ringer in på ett effektivt, professionellt och lösningsorienterat sätt där du har förmågan att se konsekvenser av dina handlingar. Du kommer huvudsakligen att arbeta i team men även ensam.

Som sökande till tjänsten ser vi att du är positiv och har en god kommunikation, har förmågan att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt bibehålla en god struktur. Vi söker dig som är serviceinriktad och som förstår hur du ska agera för att uppfylla den förväntan vi har på en god kvalitet och servicenivå. Arbetstempot kan stundvis vara högt och då bör du klara av stressiga moment samt vara flexibel i ditt arbete. Målet är att ge vår kund en snabb och effektiv service i kombination av ett trevligt och professionellt bemötande.

Du kommer att ingå i ett härligt gäng och verka i en prestigelös miljö.

Tillträde: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Varierat dagar/kvällar/helger

Plats: Solna

Sista ansökningsdag

2017-01-08

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

För mer information om tjänsten

Kontakta Gruppchef Eva Hägglund: eva.hagglund@coor.com

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt avtal
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 30 december 2016

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


8 januari 2025

7 januari 2025

30 december 2024