Kundtjänstmedarbete/administratör/ordermottagare – start omgående!

Kundtjänstmedarbete/administratör/ordermottagare – start omgående!

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på service, struktur och ordning och reda? Nu söker vi dig, som är på jakt efter ny heltidssysselsättning, och som vill jobba inom kundtjänst, administration eller ordermottagning. Uppdragen kommer variera men oavsett var du hamnar är detta en möjlighet för dig att vässa ditt CV med en utmärkt merit!
Om tjänsten
Administration och service är ett av Peridos största arbetsområden och vi har kunder som består av alltifrån storbanker, till myndigheter och spännande start-ups. Speciellt i dessa tider, vill vi kunna hjälpa våra kunder att snabbt lösa sina tillfälliga personalbehov och det är här du kommer in i bilden! Är du tillgänglig omgående och lockas av att ta dig an ett spännande heltidsuppdrag inom service och/eller administration – då tycker vi att du ska ansöka redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare, administratör eller ordermottagare består ofta arbetet av att ge information, råd och vägledning till personer inom- och utanför företaget samt självklart hantera alla typer av administrativa uppgifter. Rollerna innebär ofta många kontaktytor och därför kommer din sociala och kommunikativa sida få mycket utrymme. Exakta arbetsuppgifter varierar självklart beroende på vilket uppdrag du arbetar på men också din tidigare erfarenhet.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är flexibel och har ett positivt förhållningssätt i allt du tar dig an. Med det sagt är det viktigaste för oss inte vad du gjort tidigare utan snarare vem du är som person. För att lyckas hos våra kunder vill vi att du har stark känsla för service och att du har förmåga att arbeta på ett strukturerat och lösningsorienterat sätt.
En utmärkt möjlighet för att dig att få en fot in i branschen och samla på dig värdefull erfarenhet! Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
·      Gymnasial utbildning
·      Goda kunskaper i MS Office
·      Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska
Plus i kanten:
·      Tidigare erfarenhet av service och/eller administration
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med behovsanställning. Tillträde omgående
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31667 i ämnesraden. 
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2020
  • Ansök senast: 23 april 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024