OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. För kunds räkning söker vi nu en erfaren kundtjänstmedarbetare. Om du har tidigare vana från att arbeta i Movex eller har kännedom från transportbranchen är det en merit. Arbetet består av: Fakturering, avrop, bistå utesäljarna med orderhantering m.m. hantera inkommande samtal. Vi behöver dig: Som är flexibel och serviceinriktad och tycker om att lösa även de svåraste problem med ett leende på läpparna. Detta är ett bemanningsuppdrag med start i maj, för rätt person ges stor chans till anställning i företaget. Tjänsten är på heltid.' Vi intervjuar löpande så sänd in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001