Kundtjänstmedarebetare

Arbetsbeskrivning

Carspect utgör en ny aktör inom bilbesiktning på den svenska marknaden.Vi ingår A-Katsastus-koncernen som grundades 1907 och är idag verksamma i Finland, Danmark, Estland, Lettland, Polen, Belgien och Ryssland.Varje år genomför våra 2100 medarbetare ca tre miljoner besiktningar på våra drygt 250 stationer.Vi är den nya generationens bilprovning som sätter människan och kunden i fokus.Carspect innebär bland annat service, tillgänglighet och lyhördhet.Vi är bilbesiktaren som har tid när du som kund har tid och som har ambition att finnas där du finns.Caspect - en ny tid för bilbesiktning!Kundtjänstmedarbetare till framtidens bilbesiktning Om tjänsten Carspect är en ny aktör på den svenska fordonsbesiktningsmarknaden.Vi har som ambition att starta vår verksamhet direkt i anslutning till att avregleringen sker den 1 juli 2010.Vi söker nu kundtjänstmedarbetare till vårt huvudkontor i Stockholm.Som kundtjänstmedarbetare hos Carspect kommer du att ingå i ett helt nytt team som har ansvar för service och tillgänglighet.Din roll innebär att ge bästa möjliga service till våra kunder och besvarar frågor om besiktning och Carspect via telefon och e-post. Kundtjänstteamet kommer till en början att bestå av två personer men kommer på sikt att utökas och växa i takt med företaget.Att komma in som ny kundtjänstmedarbetare i dagsläget innebär att du kommer att få vara med och påverka arbetet samt dess rutiner, verktyg och processer.Som kundtjänstmedarbetare hos oss utgör du även en självklar ambassadör för vårt företag och vårt varumärke.Vem är du Vi tror att du har en god erfarenhet av arbete inom kundtjänst och är därför van att arbeta och ge god service via telefon och e-post.För att passa in i rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss är du servicemindad, har en god telefonröst samt är nyfiken och villig att lära.Det är även viktigt för oss att du har en positiv attityd och inställning till förändring.Vidare är du stresstålig, ansvarsfull och strukturerad och naturligtvis delar du även Carspects humanistiska värderingar som sätter människan och kunden i fokus.Det är extra meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete i bilbesiktingsbranschen. Skicka in din ansökan senast 2010-04-11.Välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet Sverige AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 april 2010
  • Ansök senast: 11 april 2010

Besöksadress

Box 70368 10724 Stockholm
None

Postadress

Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024