Kundtjänstmedarebetare till Fruktdealen

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och noggrann person som är en fena på administration och på att ge service i toppklass? Trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter i en utvecklande miljö? Då är den här tjänsten helt rätt för dig! 

Just nu söker vi en ny stjärna till vårt sammansvetsade team på Fruktdealen.

Vi på Fruktdealen befinner oss i en spännande och expansiv fas och som kundtjänstmedarbetare kommer du att bli en viktig pusselbit för vår fortsatta framgång. Här får du chansen att bli en del av ett härligt och sammansvetsat gäng med stora framtidsplaner. Hos oss är alla lika viktiga!

Om Fruktdealen 

Fruktdealen är ett ungt ambitiöst företag i tillväxt, som har som vision att bli Sveriges mest rekommenderade leverantör av frukt till företag. Genom en högre nivå i alla led; hållbarhet, kundnöjdhet, kvalitet och koncept utmanar vi branschen. Idag levererar Fruktdealen frukt och kringprodukter till över 1300 företagskunder med huvudmarknad i Stockholm. Vi är nu inne i ett spännande skede där vi nyligen öppnat upp en ny snabbväxande filial i Malmö och samtidigt lanserar fler produkter för att öka trivseln hos våra kunder. Vi är idag ca 30 anställda och målet är att fortsätta växa i antal kunder och anställda samtidigt som vi fortsätter utveckla vårt koncept och erbjudande.

Om rollen som Kundtjänstmedarbetare

Din arbetsdag innefattar varierande arbetsuppgifter men med störst fokus på kontakten med våra kunder. Tjänsten kan komma att utvecklas och innefatta även andra administrativa uppgifter inom exempelvis ekonomi. Rollen passar därför dig som har lätt att skifta fokus och som är både utåtriktad, strukturerad och noggrann.

En stor del av tiden spenderas i telefonsamtal eller mailkonversation med kund, därför krävs det att du har hög social kompetens samt att du motiveras av att skapa och bygga relationer.

Du kommer att vara stationerad i våra lokaler i Upplands Väsby och bli en del av vårt fantastiska kundtjänstteam som idag består av två kompetenta, glada och hjälpsamma kollegor. Här finns plats för både skratt och kundfokus och vi ser och bryr oss om varandra. Vissa perioder är mer hektiska än andra vilket kräver att vi hjälps åt och är prestigelösa.

Exempel på arbetsuppgifter:

Hantera inkommande ärenden från kunder via telefon och mail
Tätt samarbete med vår logistikavdelning för att följa upp kundleveranser
Övriga administrativa uppgifter inom exempelvis ekonomi


 Detta är rollen för dig som uppskattar:

Kundkontakt
Varierande administrativa arbetsuppgifter
Stora utvecklingsmöjligheter
Att jobba tillsammans, i ett drivet team med höga ambitioner
Att ha roligt på jobbet med fantastiska kollegor


Vi söker dig som:

Har slutförd gymnasieutbildning med godkända betyg
Helst har någon tidigare erfarenhet från kundtjänst/service och administration eller inom ekonomi.
Har goda kunskaper i Office-paketet, främst excel då det är något du kommer att jobba i dagligen
Är noggrann och strukturerad


Det viktigaste är dock dina personliga egenskaper och din vilja att utvecklas tillsammans med oss!

Övrig information

Plats: Upplands Väsby (här har vi både kontor och produktion)

Omfattning: Heltid 8-17 

Start: Enligt överenskommelse



Detta är en tillsvidareanställning med 6 mån provanställning.

Rekryteringen sköts av Women Ahead – en rekryteringsbyrå med fokus på jämställdhet, mångfald och inkludering. För frågor om tjänsten, kontakta Jessica Enqvist på jessica@womenahead.se eller 0703- 80 78 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Women Ahead
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2024
  • Ansök senast: 13 september 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024