OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aditro Aditro Customer Services är Nordens ledande kundserviceföretag.De drygt 3000 medarbetare hanterar varje år mer än 20 miljoner kundkontakter - dygnet runt, året runt.Vi finns på plats i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Holland och Belgien.Vi har stor erfarenhet av att framgångsrikt driva omfattande och komplexa uppdrag för kunder inom bank och finans, försäkring, telekom, media, energibolag, ideella organisationer med flera.För mer information: www.aditro.com Extra personal sökes omgående till ett av våra kundtjänstuppdrag.Du kommer att arbeta bl.a. med rådgivning före köp av vitvaror, merförsäljning av reservdelar, garantifrågor och service på produkter med utgången garanti samt reklamationsärenden.Uppdragets öppettider är dagtid, måndag till fredag mellan 7.30 och 18.00.Arbetstiderna justeras beroende på ökade/minskade samtalsvolymer vilket innebär att antalet arbetstimmar varierar från vecka till vecka.Vi söker medarbetare med följande kompetens: - Eftersom du kommer att ta emot inkommande samtal från Sverige så krävs det att du har goda kunskaper i det svenska språket, både tal och skrift.- Du ska ha slutfört 3-årigt gymnasium.- Du har några års arbetslivserfarenhet.- Du behärskar datorer och de vanligaste programmen samt har erfarenhet av att använda internet.- Du trivs med att arbeta i team där alla strävar fokuserat mot uppställda mål.- Du har erfarenhet från Callcenterbranschen eller annat serviceyrke.Personliga egenskaper: - Du är utåtriktad, självständig och ansvarstagande.- Kundorienterad - Stresstålig - Tekniskt intresserad - Du är trygg, uthållig och har god social förmåga.Tillträde omgående och rekryteringsprocessen pågår!