Kundtjänstpersonal, extra vid behov

Arbetsbeskrivning

Aditro Aditro Customer Services är Nordens ledande kundserviceföretag.De drygt 3000 medarbetare hanterar varje år mer än 20 miljoner kundkontakter - dygnet runt, året runt.Vi finns på plats i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Holland och Belgien.Vi har stor erfarenhet av att framgångsrikt driva omfattande och komplexa uppdrag för kunder inom bank och finans, försäkring, telekom, media, energibolag, ideella organisationer med flera.För mer information: www.aditro.com Vi söker kundtjänstmedarbetare som kan arbeta extra vid behov, framförallt kvällar och helger men även dagtid kan förekomma. Vi söker personer som är serviceminded och goda kommunikatörer.Våra blivande medarbetare ska vara beredda att arbeta till största del under kvällar och helger men även dagtid vid behov.Projektet har öppettider mellan 8-21 måndag till och med lördag samt söndag 10-19, alla dagar året runt. Vi söker medarbetare med följande kompetens: - Eftersom du kommer att arbeta med kommunikation via telefon så är det ett krav att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.Övriga språkkunskaper är meriterande.- Du ska ha slutfört 3-årigt gymnasium.Eftergymnasiala studier är meriterande.- Du har några års arbetslivserfarenhet.- Du behärskar datorer och de vanligaste programmen (Outlook, Explorer och Word) samt har erfarenhet av att använda internet.- Du trivs med att arbeta i team där alla strävar fokuserat mot uppställda mål. Personliga egenskaper: - Du är utåtriktad, självständig och ansvarstagande.- Du är social som person och har förståelse för vikten av att sätta kunden i fokus och tar det som en förmån att få hjälpa andra människor.- Du är serviceinriktad.- Du har försäljningserfarenheter och är säljmotiverad.- Du är stresstålig.- Du är tekniskt intresserad.- Du är trygg, uthållig och har god social förmåga.- Du är en god kommunikatör och har lätt för att uttrycka dig. Du kommer att arbeta i kundtjänsten med att ta emot inkommande samtal kombinerat med merförsäljning.Arbetet kräver att du är förändringsbenägen och det är en fördel om du har arbetat med försäljning via telefon och/eller till konsument.Erfarenheter av andra kundservicearbeten eller arbeten som innebär att du har haft kundkontakt är meriterande. Rekryteringsprocessen pågår! Eftersom vi är ett Certifierat Contactcenter kommer du att få ett on-line test som mäter dina allmänna datakunskaper.På testet krävs att du svarar rätt på vissa frågor för att bli godkänd.Tillträde sker i mitten av november och tjänsten inleds med några veckors intern utbildning som hålls dagtid mellan kl 8-17, måndag till fredag.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010