Kundtjänstpersonal, heltid t.o.m. mars -uthyrd

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker nu för kunds räkning en medarbetare till företagets kundsupport.Vår kund är verksam inom området informationsöverföring och utvecklar, producerar och levererar system, tjänster och produkter för effektiv kommunikation av affärskritisk information. Som medarbetare på kundsupporten ansvarar du för: .att samordna, bevaka och återkoppla den dagliga driften av produktionssatta kundlösningar .daglig kundkontakt per telefon .att skapa och uppdatera rutiner i produktionssystemet samt säkerställa att rutinerna stämmer överens med verklig produktion så att kvalitet kan upprätthållas .framtagning av nytt kundunikt insatsmaterial (papper, kuvert, bilagor) .att bevaka och uppdatera saldo samt initiera och verkställa lagerpåfyllning av insatsmaterial .månadsvis fakturering Du kommer att arbeta på den avdelning som har informationslogistik som affärsområde.Denna avdelning erbjuder tjänster och produkter för informationsöverföring som består av print och kuvertering, personalisering av plastkort, elektronisk betalningsförmedling, e-kommunikation, samt logistiklösningar.Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder.Krav på person: Personen vi söker har gymnasiekompetens och erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter.Vidare efterfrågas god IT-vana samt förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift, såväl på engelska som på svenska.Har du sedan tidigare kunskap och erfarenhet av produktion för print/kuvertering ses det som meriterande.Som person är du proaktiv, engagerad och utåtriktad.Du bör vara flexibel och anpassningsbar samt ha lätt för att samarbeta.Vidare ställs det krav på en förmåga att utföra sina arbetsuppgifter noggrant och strukturerat.Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!Start: Snarast Omfattning: Heltid, t.o.m mars Arbetstid: 8-17 Plats: Stockholm/Solna Lön för dig som är 24 år eller äldre: 94,01kr/tim (105,76kr/tim inkl.semesterersättning) Lön för dig som är under 24 år: 80,84kr/tim (90,95 kr/tim inkl.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


Office Assistant

11 november 2024