Kundtjänstpersonal med administrativ vana till Anticimex i Jönköping.

Kundtjänstpersonal med administrativ vana till Anticimex i Jönköping.

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Har du telefonvana och vill jobba kundnära med att lösa problem för privatpersoner och företag? Anticimex har tillsammans med Workz den perfekta tjänsten för dig!

OM ANTICIMEX

Sedan 1934 har Anticimex gått från att vara ett svenskt familjeföretag till ett internationellt företag med omkring 4 000 anställda som finns i 17 länder. I dag har verksamheten utvecklats och är inriktad på att skapa sunda, hälsosamma och hållbara miljöer åt både företag och privatpersoner. Det betyder att Anticimex säkrar industriers matproduktion, skyddar restauranger mot bakterier, hjälper alla företag att få ett bättre brandskydd och arbetsmiljö, förebygger fuktskador i alla slags bostäder och hjälper fastighetsägare att spara energi.

OM TJÄNSTEN

Vi på Workz söker nu kundservicemedarbetare till Anticimex lokalkontor i Jönköping med start omgående. Tjänsten innebär att ta hand om regionens kunder på ett servicemedvetet och målinriktat sätt, dina främsta arbetsuppgifter är att svara på frågor gällande skadedjur, försäkringar och bokningar. Du jobbar i huvudsak med telefonen som verktyg, och tillsammans med dina kollegor ser du till att kunden får rätt hjälp och rätt återkoppling.

Uppdraget sträcker sig till siste december 2021 och förlängning kan bli aktuellt.

VI SÖKER DIG SOM

• Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Tredje språk är meriterande
• Har ett genuint intresse för kundservice och kundbemötande
• Använder ett lösningsorienterat tänk och gillar arbete i högt tempo
• Är van vid att använda dator och telefon som ett arbetsverktyg

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, siste december 2021 med chans till förlängning.
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Jönköping
Arbetstider: Måndag – fredag mellan 07:15 – 16:00

KONTAKT

För mer information om tjänsten kontakta gärna vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2021
  • Ansök senast: 23 september 2021

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024