OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades 1994. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering inom kontor, ekonomi, lager och industri. Vår storlek ger oss flexibilitet. Vi är inte för stora för de små uppdragen samtidigt som vi har kapacitet även för stora uppdrag. Vi söker nu kundtjänstpersonal till våra kunder belägna i Stockholm. Som medarbetare på kundtjänst använder du telefon och dator som dina främsta arbetsredskap. Du kommer att sköta all administration i form av registeruppdatering, fakturering och framtagning av statistik. Din främsta uppgift blir dock att ha kontakt med och serva företagets kunder. För att passa för uppdraget är du: - serviceminded - en god administratör - van att arbeta såväl självständigt som i team - pedagogiskt lagt - gärna tekniskt intresserad Du som söker skall ha dokumenterad erfarenhet från arbete med kundkontakter. Har du arbetat på kundtjänst eller helpdesk ses detta som meriterande. Uppdragen startar så fort vi fått tag på rätt person. Intervjuer kommer därför att ske löpande så välkommen med din ansökan så fort som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00