Kundtjänstpersonal t. företag i c. Stockholm

Arbetsbeskrivning

Nu söker Framtiden dig som pratar finska och är serviceinriktad och vill jobba hos vår kund. Om kunden: Vår kund är ett callcenter som är specialiserade på in- och utgående telefoni.Affärsiden är att genom nytänkande öka sina uppdragsgivares försäljning.Företaget arbetar med sina kunders kunder och verkar för att optimera försäljningen samt att ge högsta möjliga kundservice.De hanterar sina kunders försäljning genom telemarketing samt tar hand om deras kunder via kundtjänst. De är ett ungt företag med ungefär 150 anställda och en snittålder på ca 23 år. Du kommer även att hantera viss utgående telefoni samt en del brev/fax- och mailhantering.Det förekommer även viss packning och utskick av produkter. Omfattning: Heltid, start omgående Skallkrav: 1.Du skall vara kommunikativ och tycka om att ha kontakt med många männiksor i ditt arbete.2.Du skall kunna prata finska och svenska obehindrat.3.Du skall vara serviceinriktad. Meriterande krav: 1.Det är en merit om du har tidigare erfarenhet av kundbemötande via exempelvis kundtjänst. Personliga egenskaper: Vi söker dig som kan kommunicera på både finska och svenska.Du är serviceinriktad och tycker om att jobba med kundbemötande.Det är även viktigt att du är noggrann och stresstålig i ditt arbete. Arbetstider och anställningsform: Vardagar 09:45-17:45 . Kommun: Stockholms stad Tillträde: Omgående Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt eftersom urval och intervjuer sker löpande.Ansökan senast: 2009-06-26 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Malin Lööf, personalansvarig.Tel.

Sammanfattning

Postadress

Warfvingesväg 31
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024