Kundtjänstpersonal till företag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Nu söker Framtiden dig som är serviceinriktad för en tjänst som kundtjänstpersonal hos vår kund.Om kunden: Kunden är ett företag som levererar bredband och kabel-tv till sina kunder i Södertäljeområdet.I sin verksamhet har de en kundtjänstdel som erbjuder service till kunderna.De behöver nu förstärkning av en ny medarbetare inom sin kundtjänst.Arbetsuppgifter och omfattning: Arbetet handlar om att svara på inkommande samtal och ge service till företagets kunder.Du kommer att få en introduktion i företaget, dess verksamhet och produkter för att kunna bemöta kunderna på ett bra sätt och besvara de frågor som uppkommer. Omfattning: Heltid under ca 2 veckor till 1 månad.Med möjlighet till förlängning.Start omgående.Skallkrav: 1.Du skall vara serviceinriktad och kunna bemöta företagets kunder på ett bra sätt. Meriterande krav: 1.Det är meriterande om du kan syrianska, eftersom en hel del av kunderna pratar syrianska. Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad och trevlig.Eftersom ditt arbete kommer handla om att svara på kunders frågor via telefon så är det viktigt att du känner dig bekväm med telefonen som arbetsredskap. Arbetstider och anställningsform: Vardagar 08:00-17:00. Kommun: Södertälje kommun Tillträde: Omgående Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt eftersom urval och intervjuer sker löpande.Ansökan senast: 2009-05-04 Låter detta som ett jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?Kontaktperson:Malin Lööf, personalansvarig.Tel.

Sammanfattning

Postadress

Warfvingesväg 31
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024