OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som hyr ut och rekryterar personal inom områdena industri, lager, bygg, el, städ, butik och kontor. Uniflex är noterat på Stockholmsbörsen och finns idag på 37 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega - Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- samt miljöcertifierat. Vi söker för kunds räkning 2 personer som ska jobba på kundtjänstavdelningen. Den består idag av 7 personer. Dina främsta arbetsuppgifterna är orderhantering och fakturering. Andra arbetsuppgifter är: produktinformation, rådgivning, orderhantering, bistå vid offentlig upphandling, bevaka upphandlingar, backup i växeln. Du har god datavana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem, har du erfarenhet av Jeewes är det meriterande. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Som person är du lätt att samarbeta med, flexibel och villig att lära. Uniflex ställer höga krav på flexibilitet och noggrannhet på våra konsulter. Vi fäster också stor vikt vid ansvarskänsla, ordningssinne och att du har en positiv inställning. Uniflex lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som konsult kommer du att vara Uniflex ansikte ute hos vår kund. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång. Som anställd hos Uniflex får du möjlighet att knyta värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Vi erbjuder arbeten inom många olika yrkesområden. Välkommen med din ansökan. Sök tjänsten via vår hemsida www.uniflex.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Affärsområdeschef Mikaela Sedell