OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kiwas serviceorganisation består av ca 35 medarbetare utspridda i hela Sverige. Tillsammans arbetar de med att stötta såväl kollegor i linjen som Kiwas kunder i olika administrativa frågor såsom avtal, offerter, fakturaunderlag mm via mail, telefon och personlig kontakt. Arbetet inom kundsupporten leds av en chef som är placerad i Malmö och organiseras på daglig basis av tre gruppledare.
I Kiwa arbetar man med att ständigt utveckla kvaliteten såväl internt som externt och att förbättra och effektivisera processer. Därför söker vi nu en till administrativ stjärna som är genuint intresserad av att tillsammans med övriga kollegor inom Kundsupport säkerställa en service i världsklass. För att lyckas i den här rollen behöver du trivas i ett serviceyrke och ha stor social kompetens. Vi tror även att du har den där lilla extra fingertoppskänslan i att möta människor i olika situationer. Och att vi alla hjälps åt för att nå framåt och att man då gör det som behövs och ser sig som en i laget
Detta är en konsult uppdrag med möjlighet till övertag.
Dina främsta arbetsuppgifter är:
* Första linjens interna och externa support främst via telefon och ärendehantering
* Registrering i olika databaser
* Allmänna förekommande administrativa uppgifter på kontoret Tjänsten är placerad på vårt kontor i Luleå men du och dina kollegor arbetar i en central serviceorganisation för hela Kiwa vilket innebära att du kommer att ha kontakt med både kollegor och kunder i hela Sverige. Arbetstiderna är 7.30-16.00 med begränsad möjlighet till flextid.
Din personlighet är viktig för oss! Du är positiv, lösningsorienterad och vill vara med och påverka och att utveckla - både dig själv och Kiwa. Hos oss är alla en del av Kiwas utveckling och därför har du ett tekniskt intresse och en vilja att förstå vad vi jobbar med för att kunna leverera service med hög kvalitet!
Vad vi vill att du har med dig till oss:
* Något eller några års erfarenhet från en liknande administrativ roll med goda resultat
* Goda kunskaper i svenska och engelska
* God systemvana, gärna från Microsoft Dynamics 365 och Agresso
Det är även meriterande om du har erfarenhet från att ha arbetat med kundsupport både intern och extern support. Vana med att hantera inkommande ärende via ärendehantering och telefon.
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.