OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns möjlighet att bli en del av vårt framgångsrika team i Helsingborg. Om du prioriterar förstklassig service och har bra kommunikationsförmåga, erbjuder vi dig träning och support för att lyckas i din roll. Vi erbjuder möjligheter för dig att utvecklas i din karriär och utveckla dina färdigheter.
• Flytande svenska, och helst ett annat nordiskt språk.
• Mycket bra kunskaper i engelska.
• Erfarenhet av användning av MS Office paketet.
• Erfarenhet av SAP eller andra CRM system är meriterande men är ej ett krav.
• Intresse för elverktyg på hobby- eller professionell nivå.
• Problemlösare och kundorienterad.
På uppdrag av Bosch Power Tools kommer du att vara den första kontakten för att lösa kundförfrågningar via telefon, email, chat och sociala medier.
• Svar på frågor via telefon, email, chatt och sociala medier från slutanvändare, kunder och intern personal.
• Bistå kunder med pris-, leverans- och fakturainformation.
• Behandla beställningar dagligen.
• Behandling av klagomål, returer och krediter.
• Stöd med information om produkter, kampanjer och applikationer.
• Besvara och följa upp kundförfrågningar.
• Hantera och lösa leveransproblem.
• Säkerställa samtalskvalitet och kundnöjdhet.
• Övriga uppdrag som tilldelas.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tanja Brdarski
042-4957700
0735181690