Kundtjänstrådgivare till SEB 24/7 i Sundsvall med start 23 augusti

Kundtjänstrådgivare till SEB 24/7 i Sundsvall med start 23 augusti

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Kundservicemedarbetare med start 23 augusti 2021 sökes.

Är du serviceinriktad och har ett genuint engagemang att hjälpa andra? Vill du arbeta med framtidens kundtjänstrådgivning? Nu söker vi ytterligare kundtjänstrådgivare till vår avdelning 24/7 med placering Sundsvall.

Vi söker flertalet serviceinriktade kundtjänstmedarbetare. Arbetet som rådgivare på 24/7 innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon och e-post. Hos SEB arbetar du i ett vinnande team och har alltid kundens bästa för dina ögon. Här lätt för att vara en i gänget.

Vi ser gärna att du:
Har erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsredskap
Har tidigare erfarenhet från kundtjänst och service
Är ambitiös och driven
Är flexibel och prestigelös

SEB arbetar för bra service och det är något man ska brinna för att vilja ge. Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career) (http://www.sebgroup.com/career)

På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.

Arbetstiderna kommer att variera och är förlagda på dagtid, kvällar och helger.

Kvalifikationer och egenskaper

För att lyckas i din roll så måste du :
Kunna uppvisa examensbevis från gymnasium eller högre utbildning
Vilja hjälpa människor
Ha ett stort intresse för ekonomi
Vara kommunikativ och dela med dig av dina kunskaper
Vara strukturerad och noggrann i ditt kundmöte
Vara intresserad och disciplinerad för självstudier

Frågor och kontakt



Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Nygren thomas.nygren@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Då dessa tjänster ska vara tillsatta senast 31 maj ser vi gärna att du kommer in med din ansökan senast 30 april.
Intervjuer med kund kommer att ske under vecka 17.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amendo
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2021
  • Ansök senast: 18 september 2021

Liknande jobb


22 november 2024

18 november 2024

18 november 2024

Privatrådgivare

Privatrådgivare

15 november 2024