Kundtjänstrådgivare till SEB i Sundsvall

Kundtjänstrådgivare till SEB i Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge god service och vill vara ansiktet utåt för en framgångsrik storbank? Nu söker vi flera Service managers till avdelningen 24/7 i Sundsvall med start i januari 2022. 

Ansvarsområden
Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder.  Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder.

I rollen som Service manager på avdelningen 24/7 besvarar du inkommande telefonsamtal och besvarar ärenden kopplade till SEB:s tjänster och produkter.

Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb. Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss är varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på. 

Arbetstider
Tjänsten är på heltid, 100%.
Varierande arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. 



Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. 

Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har: 


Erfarenhet av service gärna från kundtjänst eller liknande arbete
God telefon- och datorvana
Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift 
Gymnasial utbildning  med högskoleförberedande examen

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career 

Erfarenhet
Erfarenhet från kundservice är meriterande.

Ansökan
Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB.
Startdatum är den 10 januari 2022 men eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag.

I denna rekrytering samarbetar SEB med Randstad. Vid frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Hanna Sundberg, hanna.sundberg@randstad.se 

Om företaget
På vår telefonbank i Sundsvall jobbar ca 80 medarbetare. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Sundsvall med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger. 

På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kö, ålder och varifrån vi kommer. 

Bra personer känner ofta andra bra personer-dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2021
  • Ansök senast: 25 november 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024