Kundtjänst/reception - Brinner du för både service & administration?

Kundtjänst/reception - Brinner du för både service & administration?

Arbetsbeskrivning

Telefon 0485-0485-472 55

Brinner du för både service och administration? Trivs du dessutom med att vara spindeln i nätet? Då är du varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget

Mörbylånga Bostads AB är ett stabilt företag med lojal personal och våra hyresgäster uppskattar den nära kontakten de får med oss. Vi är ett kommunalt bostadsföretag med fastigheter på sju orter över södra Öland. Vi bygger och förvaltar bostäder och lokaler. Mörbylånga Bostad ägs till 100% av Mörbylånga kommun.

För mer information, besök gärna hemsidan https://mbab.se/

Arbetsuppgifter

Detta är en tjänst som delas mellan två personer. Tjänsten är på 75%.

Du kommer att ha hand om uthyrning av bostäder och mindre lokaler och även att assistera VD vid kontraktsskrivning av större lokaler. Du har hand om nycklar, felanmälan och störningar samt sitter i växeltelefonen och kommer ta emot samtal för olika typer av ärenden. För att arbeta i den här tjänsten måste man kunna ta många olika personligheter per telefon och i möten.

Vid inflyttning har även hyresgästerna möjlighet att göra val i företagets Bo-butik om lägenheten ska renoveras, något som uppskattas och som administreras av kundservice. Vid in-och avflyttning administrerar kundservice även besiktningar och nyckelåterlämning och utlämning.

Du kommer att vara delaktig i möten som gäller olika uthyrningsärenden och som arbetsverktyg använder du och administrerar i Mörbylångas Bostads olika system, vilket gör att du bör ha god systemvana.

I arbetsuppgifterna ingår också att granska fakturor, ta emot och skicka vidare felanmälan och administrera in/avflyttning gällande besiktningar och nyckelåterhämtning/utlämning.

Formell kompetens

-Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska.
-Goda datorkunskaper i MS Office

-Ekonomiska förkunskaper (meriterande)
-Körkort B (meriterande).

Personliga egenskaper

Vi tror att du är en serviceinriktad person som gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Den här rollen kräver en noggrann, flexibel och ansvarsfull person som är självgående och har lätt att lära sig nya saker. Du har antagligen en fingertoppskänsla och hittar passande lösningar på bästa sätt. Vi tror också att du tycker om förändringar och inte är främmande för "det digitala".

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Direktanställning/75%/Mörbylånga

Tillträdesdag

Juni eller enligt överenskommelse

Information

Den här rekryteringen är ett samarbete mellan Mörbylånga Bostads AB och Lernia. Alla ansökningar går via Lernia. Du kommer att bli anställd direkt hos Mörbylånga Bostads AB.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så varmt välkommen med din ansökan så redan idag!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2021
  • Ansök senast: 6 maj 2021

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024