OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten innebär ca 50% kundtjänst och ca 50% sälj. Som kundtjänst svarar du på inkommande samtal och mail, oftast hanterar dessa själv, annars vidarebefordrar du det till berörd kollega. Du ansvarar för inköp av material, nyckelhantering -både till kunder och personal.
I säljrollen kontaktar du inkommande offertförfrågningar gällande hemstäd och engångsuppdrag. Du utför hembesök, offerthantering och uppföljning.
Vi söker en glad och positiv person som vill bli delaktig i vårt team! Du är professionell i ditt arbete, har stor vilja och förmåga att leverera god service samt ett gott bemötande. Du ser möjligheter i arbetet och har lätt för att samarbeta. Du är flexibel och kan anpassa dig till olika situationer och omständigheter.
Du har minst två års erfarenhet av någon form av försäljning och känner dig bekväm i säljrollen.
Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt behärskar engelska. Fler språk är meriterande.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, vi ser gärna även manliga sökande.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.