Kundtjänstspecialist / Kundsupport till Nyköping

Kundtjänstspecialist / Kundsupport till Nyköping

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en samordnande administrativ roll med mycket kundkontakt? Är du en strukturerad och kommunikativ person? Ansök redan idag!
Detta är ett tidsbegränsat konsultuppdrag med start relativt omgående. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om uppdraget
För kunds räkning söker vi nu en noggrann kundtjänstmedarbetare för ett konsultuppdrag till kontoret i Nyköping. I denna roll får du det övergripande ansvaret att lösa kundernas frågor och ge support både internt och externt. Ärendena kan röra order, leveranssituation samt frågor om betalningar. Du blir en del av den interna kontrollen av manuellt registrerade beställningar och tar hjälp av andra avdelningar såsom försäljningsteamet, den operativa driften och andra externa parter i de olika ärendena. På ett samordnande sätt arbetar du för att hitta lösningar på kundernas frågor och öka kundnöjdheten.
Du kommer att hantera de olika ärendena i Salesforce och även arbeta i resursplaneringssystemet SAP.
Din profil
Vi söker dig som arbetat i en kundtjänstroll där du gett support inom orderhantering eller liknande ärenden. För att lyckas i rollen behöver du kunna arbeta enligt en tydlig process och planera ditt arbete väl samt slutföra det som påbörjats. Du är en noggrann person som snabbt hittar lösningar på uppkomna problem och trivs med att samarbeta och sträva mot det gemensamma målet.
Krav för tjänsten
Erfarenhet av kundtjänst, support, orderhantering eller liknande
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office

Meriterande
Tidigare erfarenhet av affärssystemet SAP
Utbildning inom relevant område

Övrigt
Startdatum: Omgående
Slutdatum: 30/9 2022
Omfattning: Heltid
Ort: Nyköping
Uppdragsform: Konsultuppdrag / Bemanning
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller lina@stegra.nu.
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stegra Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2022
  • Ansök senast: 9 maj 2022

Postadress

Universitetsallén 32
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024