Kundtjänstspecialist till internationellt support team

Kundtjänstspecialist till internationellt support team

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av vår kunds internationella supportteam i Göteborg? Vi letar efter en serviceinriktad och proaktiv person som vill arbeta med kundsupport för olika internationella marknader. Vill du bli en del av denna energigivande arbetsplats så önskar vi din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Som Kundtjänstspecialist kommer du att hantera inkommande samtal och e-post från patienter, vårdpersonal och återförsäljare. Dina uppgifter inkluderar registrering och administration av kundförfrågningar samt uppföljningsarbete. Du kommer även att hantera kundklagomål och stödja det internationella säljteamet genom att informera kunder om erbjudanden och kampanjer.

När du kliver in genom dörrarna till kontoret får du genast ett fint bemötande av dina kollegor som alla är måna om att just du skall känna dig välkommen och som en i teamet. Företaget har högt i tak och uppmuntrar till skratt och god kultur på jobbet. Du får här chansen på detta föräldrarvikariat att utveckla dina kunskaper inom både support och hälso- & vårdsektorn.

För att lyckas i rollen ska du kunna skapa goda relationer med både kunder och kollegor. Du är en lagspelare med starka empatiska färdigheter som trivs i en högtempomiljö. Utöver det önskas en analytisk och pedagogisk inställning för att kunna erbjuda en utmärkt kundservice.

Du erbjuds
- Möjlighet att arbeta i en internationell miljö inom ett innovativt företag.
- Arbete på en flexibel arbetsplats där man har en hybridlösning
- Chansen att vara med på en resa hos företaget och dess utveckling.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant eftergymnasial utbildning
- Tidigare arbetat inom kundsupport - helst med tekniska produkter
- Talar och skriver svenska & engelska flytande då det krävs i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Andra språkkunskaper
- Arbetat i en teknisk support

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Serviceinriktad
- Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2024
  • Ansök senast: 16 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024