Kundtjänststjärna sökes!

Kundtjänststjärna sökes!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa en upplevelse i världsklass för våra tolkar och kunder?
I vår kundtjänst kommer du att arbeta med bland annat:
Ta emot samtal/mejl/chattar från kunder, tolkar och nya kunder
Utgående samtal för att tillsätta bokningar
Hantera avvikelser
Aktivt bidra med nya idéer
Rekrytera tolkar



Vem är du?
En lagspelare som drivs av att göra skillnad och att tillsammans med kollegorna hitta de bästa lösningarna. Du går gärna den extra milen för att ge outstanding service. I en dynamisk miljö blir du kreativ, sätter kund/tolk i första rummet och ser möjligheter i stället för svårigheter.
För dig är det självklart att vara positiv och ambitiös, du vill utvecklas och lära dig mer samt dela med dig av din kunskap till dina kollegor.
Du har:
Minst ett års erfarenhet av kundtjänst över telefon
Kan formulera dig i skrift och tal både på svenska och engelska.
Det är ett plus om du även behärskar tyska, danska eller norska.



Vi erbjuder:
Vi erbjuder dig att vara med i en expansiv fas i vår resa som också kommer innebära mycket utveckling. Vi växer i både Sverige och Norden och vi ser att denna roll kommer ha en viktig del i detta. Vi som jobbar på DigitalTolk är också glada och stolta att kunna få vara med och göra skillnad på riktigt i våra kunders vardag genom de tjänster vi erbjuder.
Är du vår nästa kundtjänststjärna?
Övrigt:
Tjänsten avser heltid, provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning.
Start omgående.
Arbetstiderna är vanliga kontorstider 8-17 samt beredskapsarbete 4 gånger per månad på kvällar och helger.
Placering Stockholm, Slussen
Information om oss: Vi på DigitalTolk är glada och stolta att vi kan göra skillnad i människors liv på riktigt, genom våra tjänster. Vi är det enda företaget som har helautomatiserat matchningsprocessen för bästa matchning med ett inbyggt feedbacksystem för tolkar och kunder. Vi är övertygade om att lojalitet, kvalitet och leveranssäkerhet hänger ihop. Vi drivs av att kunna erbjuda våra kunder bästa möjliga service genom att erbjuda både kvalitet, tillgänglighet och service via ett brett tjänsteutbud inom tolkning. Detta gör vi genom att använda modern teknik och innovativa angreppssätt i en annars relativt traditionell bransch med syfte att ta fram lösningar som fungerar bättre för alla. V
Som företag har vi redan tagit emot flertalet utmärkelser och priser för vårt sätt att ta oss an en samhällsutmaning. Utnämnda som årets framtidsgasell och Sveriges snabbast växande företag 2021, en av Sveriges fem mest innovativa Startup, pris som ett av ”Sveriges bästa företag” samt vinnare av Post- och Telestyrelsens innovationstävling ”Bäst i branschen

Sammanfattning

Postadress

Pustegränd 1-3
STOCKHOLM, 11820

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024