Kundtjänststjärnor sökes!

Kundtjänststjärnor sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du vår nästa kundtjänststjärna? Är du en driven, nyfiken och social person? Hos oss får du vara med att göra skillnad med ett socialt team som präglas av gemenskap och alltid med en energi på topp! Vi söker kollegor som vill jobba heltid till DigitalTolks dotterbolag Tale n Temp Productions AB.
Tjänsten innebär att:
Ta emot samtal/mejl/chattar från kunder, tolkar och nya kunder.
Utgående samtal för att tillsätta bokningar.
Hantera avvikelser.
Aktivt bidra med nya idéer.
Rekrytera tolkar.
Skapa en kund-och tolkupplevelse i världsklass.

Vem vi söker:
En initiativrik, noggrann och ansvarsfull lagspelare som drivs av att göra skillnad och att tillsammans med kollegorna hitta de bästa lösningarna. Du går gärna den extra milen för att ge outstanding service. I en dynamisk miljö blir du kreativ, sätter kund/tolk i första rummet och ser möjligheter i stället för svårigheter.
För dig är det självklart att vara positiv och ambitiös, du vill utvecklas och lära dig mer samt dela med dig av din kunskap till dina kollegor.
Du har:
Kan formulera dig väl i skrift och tal både på svenska och engelska.
Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ.
Det är ett plus om du även behärskar tyska, danska eller norska.
Meriterande om du har erfarenhet av att jobba med service via telefon.

Du erbjuds:
Vi erbjuder dig att vara med i en expansiv fas i vår resa som också kommer innebära mycket utveckling, här vill man vara! Vi växer i både Sverige och Norden och vi ser att denna roll kommer ha en viktig del i detta. Du kommer bli en del av ett engagerat team med utgångspunkt i centrala Stockholm. Vi som jobbar på DigitalTolk är också glada och stolta att kunna få vara med och göra skillnad i våra kunders vardag genom de tjänster vi erbjuder.
Övrigt:
Tjänsten avser heltid.
Start: omgående.
Beredskapspass ingår i rollen, utanför kontorstider.
Placering: Stockholm, Slussen
Information om oss:
Tale n Temp Productions AB arbetar mot DigitalTolks kunder och tolkar. Vi är glada och stolta att kunna få vara med och göra skillnad i människors liv genom våra tjänster. Vi är det enda företaget som har helautomatiserat matchningsprocessen för bästa matchning med ett inbyggt feedbacksystem för tolkar och kunder. Vi är övertygade om att lojalitet, kvalitet och leveranssäkerhet hänger ihop. Vi drivs av att kunna erbjuda våra kunder bästa möjliga service genom att erbjuda både kvalitet, tillgänglighet och service via ett brett tjänsteutbud inom tolkning. Detta gör vi genom att använda modern teknik och innovativa angreppssätt i en annars relativt traditionell bransch med syfte att ta fram lösningar som fungerar bättre för alla. Vi ämnar leda utvecklingen av artificiell språkintelligens och tänker fortsätta skapa möjligheter för människor att mötas, få rätt hjälp och stöd.
Som företag har vi redan tagit emot flertalet utmärkelser och priser för vårt sätt att ta oss an en samhällsutmaning. Utnämnda som årets framtidsgasell och Sveriges snabbast växande företag 2021, en av Sveriges fem mest innovativa Startup, pris som ett av ”Sveriges bästa företag” samt vinnare av Post- och Telestyrelsens innovationstävling ”Bäst i branschen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DigitalTolk STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2024
  • Ansök senast: 20 mars 2024

Postadress

Hälsingegatan 49
STOCKHOLM, 11331

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024