Kundtjänstsupport

Kundtjänstsupport

Arbetsbeskrivning

Här erbjuds du ett omväxlande jobb i en god arbetsmiljö där du får möjlighet att utveckla och driva Olofsfors AB vidare in mot framtiden. Detta är initialt ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt, för rätt person finns goda möjligheter till tillsvidare hos Olofsfors AB

Du får jobba hos ett företag som ständigt arbetar efter sina värdeord som är kunskap, kvalitet och hållbarhet. Det innebär att dom utvecklar marknadsledande produkter med rätt kvalitet efter kundernas behov. Vidare har dom ett starkt miljöengagemang ända från utveckling till återvinning.


Om tjänsten
Vi söker en medarbetare till vår kundtjänstsupport som gillar att hjälpa kunden hela vägen, allt från att besvara frågor till att vara behjälplig med att sälja våra produkter. Vidare strävar vi alltid efter att förmedla service i världsklass. Därför är varje kundmöte viktigt.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Besvara frågor exempelvis om produkter och leveranstider
• Hjälpa kunden att bli kopplad till rätt person samt ge en god service.
• Försäljning av produkter som finns i lagersaldo
• Delta på mässor
Du har ett nära samarbete med andra inom företaget som till exempel med säljavdelningen och
logistikavdelning. I och med detta blir du navet i ett sammanhang som är oerhört viktigt för oss och våra
kunder.



Vem är du?
Det är meriterande om du har jobbat med kundbemötande, försäljning eller service tidigare men absolut inget krav. Det viktigaste är att du brinner för service och har förmågan och viljan att lära dig nya saker och vill utvecklas tillsammans med oss. Vi förväntar oss att du en glad och positiv person som gillar att möta människor. Det är en fördel om du är prestigelös och ordningsam. Du trivs med att arbeta självständigt och ta egna initiativ, har hög social kompetens samt förmågan att be om hjälp för det är tillsammans vi lyckas.
Du har lägst gymnasiekompetens och har hunnit arbeta ett tag ute på arbetsmarknaden. Vi tror att du har en god samarbetsförmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska vilket är viktigt eftersom många av våra kunder finns i andra länder.


Om verksamheten
Vi är en arbetsplats där alla ska känna sig välkomna och inkluderade. Vi värdesätter mångfald för vi tror att det berikar verksamheten och leder till en högre grad av kreativitet och trivsel. Hållbarhet är också något vi arbetar aktivt med. Återvunnet material samt minskade klimatutsläpp i våra transporter är två exempel. Vi har starka ägare och investerar kontinuerligt i vår fantastiska verksamhet.



Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2023
  • Ansök senast: 18 maj 2023

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024