Kundtjänstsupport i Söderhamn

Kundtjänstsupport i Söderhamn

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar att hjälpa andra människor och är en mästare på att ge bra service? Bidrar din personlighet till att lyssna aktivt, vara mottaglig för kundens behov och lösa frågorna utifrån varje enskild situation? Trivs du med att kombinera service och administration och drivs med att arbeta tillsammans med andra för att nå uppsatta mål? 
Då kan vi på Randstad snart ha nästa uppdrag för dig.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

I det här uppdraget kommer du att arbeta inom kundtjänst hos en större myndighet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge service och stöd till kunder i hela landet via telefon och digitala kanaler. 

Ansvarsområden
Dina ansvarsområden är bland annat att för en större myndighets räkning ge god service och stöd till kunder via telefon och digitala kanaler. I arbetsuppgifterna ingår även att aktivt möta och stödja kunden digitalt i syfte att kunden i framtiden självständigt ska kunna hantera digitala självservicetjänster. Det förekommer även vissa administrativa arbetsuppgifter och att bemanna myndighetens växel. Du kommer att vägleda kunden rätt inom myndigheten då strävan är att kunden ska få rätt hjälp i sin första kontakt och målet är att ge rätt service i rätt tid och rätt kanal. 
Viktigt i den här rollen är att kunna sätta sig in i kundens situation och alltid försöka ge den bästa möjliga servicen till kunden. Mot bakgrund av detta tror vi att rätt person har förmågan att plocka fram en stresstålig, målmedveten och framåtlutad sida såväl som en god lyssnare.

Arbetstider
Heltid, vardagar, dagtid
Start omgående till och med 2021-01-31 med möjlighet till förlängning tre månader

Kvalifikationer
Gymnasium eller likvärdig utbildning 
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Arbetslivserfarenhet från contact center eller telefonväxel
Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare är det viktigt att du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift. Du är framåt och drivs av att lära dig nya saker och tycker om att ge service och hitta lösningar på problem. Det är viktigt att du är bekväm med att hantera kunder och kundfrågor via telefon då telefonen kommer vara ett av ditt viktigaste arbetsverktyg i rollen. Vidare är det också viktigt att du har lätt för att samarbete med andra och är trygg med att ta ansvar samt vågar ta beslut.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-12-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information:  Caroline Lundberg, Konsultchef, caroline.lundberg@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2020
  • Ansök senast: 8 december 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024