Kundtjänst/support och koordinering

Kundtjänst/support och koordinering

Arbetsbeskrivning

Högt tempo, många beslut, många trådar, en hel del klistermärken och en arbetsplats som aldrig står stilla.
Är ovan något som tilltalar dig och du dessutom har god digital vana och kommunikation så söker vi en ny kollega inom kundtjänst och support!
Du håller högt tempo med många aktiva kanaler öppna, sätter engagemang och uppföljning högt i din priolista och är en person med gott humör och social närvaro.
Ride All Day driver ett antal egna varumärken och e-butiker tillsammans med B2B uppdrag och produktion. Du trivs med att vara en lösningsfokuserad kollega och räds inte utmaningar eller korta ledtider.
Under vårt tak hittar du ett gäng medarbetare som vill växa. Våra primära områden är inom print och trycksaker i ett brett register inkl. kläder, merch, stickers och dekalkit. Vi bygger egna onlinelösningar, skapar kampanjer och projekt och egna rutiner och strukturer på ett löpande sätt som är krävande men belönande.
Vi ser gärna stor vana av sociala medier då support även synkar med kommentarer och DM och tjänsten kan även involvera kommunikation med befintliga kunder.
Tjänsten är på plats hos oss i hjärtat av Göteborg ute på Ringön och vi värdesätter och uppskattar att tillsammans bygga, utveckla och hjälpa varandra och vi är alltid nyfikna och positivt inställda till nya förslag och idéer.
Tjänsten är primärt på heltid men då kan eventuellt kombineras med två personer på halvtid och efter behov och anpassning.
Engelska samt svenska i tal och skrift är ett krav samt god datorvana. Tyska en bonus likaså administrativa program och saas miljöer. Vi implementerar provanställning och ser gärna CV med liknande tidigare erfarenheter eller en slående förståelse på hur just du kan kommunicera.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ride All Day AB Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2023
  • Ansök senast: 24 juni 2023

Postadress

Östra Eriksbergsgatan 14 A-C
Göteborg, 41763

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024