OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordic Viewpoint är ett växande oberoende undersökningsföretag i Mölndal som genomför kvalitativa och kvantitativa konsument- och b2b-undersökningar i form av bland annat gruppdiskussioner, online forum, telefonintervjuer och produkt- och användartester.
Vi jobbar i en otroligt intressant bransch och hjälper företag och organisationer att samla in rätt insikter för rätt beslut när det gäller strategier, produkter och tjänster.
I dagsläget har Nordic Viewpoint mestadels internationella kunder och vi vill nu utöka vår kundportfölj av Svenska kunder och letar därför efter en Kundutvecklare som brinner för att skapa nya kontakter.
Arbetsuppgifter:
Du bygger kontaktnät och når ut till nya kundgrupper i Sverige genom att ringa/träffa företag och presentera våra tjänster
Du följer upp befintliga Svenska och internationella kunder för att upptäcka nya samarbetsmöjligheter
Du nätverkar och representerar Nordic Viewpoint på mässor och evenemang
Du hjälper med kundofferter och uppföljning
Tillsammans med research teamet hjälper du med utvecklingen av våra tjänster och produkter
Är du den vi söker till vårt team?
Du är utåtriktad, målinriktad, ansvarsfull och har ett genuint intresse av att skapa relationer
Du är social, nyfiken och service-minded
Du är van vid att arbeta självständigt och flexibelt
Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Kan du även andra nordiska språk är det till en fördel men inget krav.
Vi ser gärna att du har tidigare branscherfarenhet och/eller erfarenhet i en liknande roll
Tjänsten är en heltidsanställning med start i Augusti/September.
Arbetsuppgifterna kan genomföras på distans men huvudkontoret ligger i Mölndal och arbetsplats kan erbjudas i Stockholm. Resor kan förekomma.
Vi genomför intervjuer löpande under ansökningstiden. Skicka därför din ansökan snarast till career@nordic-viewpoint.com.
Vid frågor är du välkommen att kontakta VD, Ben Lepez, 031-7872599.