OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta som kundvärd hos vår företagskund i centrala Göteborg.
Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos vår kund.
Uppdraget startar 17 mars och är på visstid.
I dina arbetsuppgifter kommer du att
- flyttkoordinator
- Posthantering och leveranser
- avlösning i reception
- felanmälningar, enklare reparationer
- ärenden
Din profil
Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga och trivs med att ta initiativ.
Vi söker dig som har
-Truckkort
- b-körkort
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service
- lagom händig
- Flexibel
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder.
Om företaget
Uppdraget startar 17 mars och är på visstid.
SÖK TJÄNSTEN:
Vi tar emot ditt CV på mejl då vi ej använder oss ej av länken.
info@bemanningskontoret.se
Vi önskar att din ansökan består av CV, personligt brev och- kontaktuppgifter! Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
DI Gasellföretag 2019 och 2020.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson