OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I över 100 år har Mimer varit med och byggt Västerås och dess stadsdelar till vad de är idag, och det tänker vi fortsätta göra i minst 100 år till. Hos oss präglas arbetet av våra värderingar omtanke, nytänkande och engagemang, men samtidigt av struktur och hög kvalitet i det vi gör. Medarbetarengagemanget är högt, faktiskt bland det högsta i Sverige, och vi värnar om våra kunder och vår stad.
Just nu söker vi en kundvärd till Backoffice som är en del av vårt Kundcenter. Är du serviceinriktad, självgående och samtidigt samarbetar bra med andra? Har du dessutom möjlighet att arbeta under sommaren och därefter extra vid behov på dagtid under vardagar, välkommen in med din ansökan!
Som kundvärd på Backoffice kommer du huvudsakligen att hjälpa våra kunder i vår plusvalsbutik och svara på frågor via mejl och telefon. Du kommer att svara på fakturafrågor och frågor om plus- och tillvalsbeställningar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hantera många av Kundcenters kundkontakter via telefon och mail
- Bemanna Plusvalsbutiken och ge service till kunderna
- Svara på fakturafrågor
- Administration av företagets nyckelsystem
- Beställningar av plusval och tillval
- Fakturering av nycklar och plus och tillval (https://mimeronline-my.sharepoint.com/personal/magdalena_fager_mimer_nu1/Documents/Annons%20BO%20extra.docx#_msocom_1)
PROFIL
Utbildning
- Relevant gymnasieutbildning
Kompetens och yrkeserfarenhet
- Erfarenhet av att arbeta med service mot kund
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Van att administrera olika datasystem samt goda kunskaper i Officepaketet
Personliga egenskaper
Serviceinriktad, är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.
Självgående, tar ansvar för sin uppgift. Strukturerar själv sitt angreppssätt och driver sina processer vidare.
Samarbetsförmåga, arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
Omdöme, gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden och visar omdöme vid uttalanden, agerande och beslut.
https://mimeronline-my.sharepoint.com/personal/magdalena_fager_mimer_nu1/Documents/Annons%20BO%20extra.docx#_msoanchor_1)
Kvalitetsmedveten, är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Lägger ned stor vikt att man lever upp till dessa.
Eftersom vi endast söker en medarbetare som kan jobba under sommaren, sedan som extra vid behov, ser vi gärna att du som ansöker har någon annan sysselsättning vid sidan om.
Du som söker behöver vara tillgänglig för upplärning under maj och juni och sedan kunna jobba heltid veckorna 28-31 i sommar. Sista ansökningsdag är 30/4 2021. Urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Anna Lundberg, Teamledare Backoffice, på telefon 021-30 70 71.