Kundvärd, extraarbete

Arbetsbeskrivning

Är du student eller deltidsarbetare som vill arbeta extra och som brinner för att möta kunder och leverera bra service? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan till oss! Mimer söker nu serviceinriktade medarbetare som kan arbeta extra vid behov.

Ansvar och befogenheter

Som kundvärd ansvarar du för att på ett affärsmässigt och kundorienterat sätt marknadsföra och hyra ut Mimers lägenheter. Du ansvarar dessutom för korrekt hantering av företagets marknadssystem. Du är ansiktet utåt för företaget och har många kundkontakter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Marknadsföra företagets lägenheter
- Hyra ut enligt regelverket, och hantera administrationen kring uthyrning
- Fördelning av kvotlägenheter
- Kontraktsskrivning av studentlägenheter och äldreboenden
- Hantera överlåtelser, andrahandsuthyrningar och direktbyten.
- Bemanna kundcentrets reception
- Ge service till våra kunder via telefon och mejl
- Visa lediga lägenheter


PROFIL

Utbildning

- Relevant gymnasieutbildning

Kompetens och yrkeserfarenhet

- B-körkort
- Svenska och engelska i tal och skrift, det är även meriterande om du kan tala ytterligare språk
- Goda kunskaper i Officepaketet


Personliga egenskaper

Serviceinriktad, är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.

Empatisk förmåga, har förmågan att sätta sig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor

Samarbetsförmåga, arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.

Omdöme, gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden och visar omdöme vid uttalanden, agerande och beslut.

Självgående
Tar ansvar för sin uppgift. Strukturerar själv sitt angreppssätt och driver sina processer vidare.

Eftersom vi endast söker en medarbetare som kan jobba extra vid behov ser vi gärna att du som ansöker har någon annan sysselsättning vid sidan om. Sista ansökningsdag är 15 mars 2020. Intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bostads AB Mimer
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024