Kundvärd Front Office Extraarbete

Arbetsbeskrivning

I över 100 år har Mimer varit med och byggt Västerås och dess stadsdelar till vad de är idag, och det tänkte vi fortsätta göra i 100 år till, minst. Hos oss präglas arbetet av våra värderingar omtanke, nytänkande och engagemang, men samtidigt av struktur genom hög kvalitet i det vi gör. Medarbetarengagemanget är högt, faktiskt bland det högsta i Sverige enligt Great Place To Work, och vi värnar om våra kunder och om vår stad.

Är du student eller deltidsarbetande som vill arbeta extra och som brinner för att möta kunder och leverera bra service? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan till oss! Mimer söker nu serviceinriktade medarbetare som kan arbeta extra vid behov på vardagar.

Ansvar och befogenheter

Som kundvärd ansvarar du för att på ett affärsmässigt och kundorienterat sätt marknadsföra och hyra ut Mimers lägenheter. Du ansvarar dessutom för korrekt hantering av företagets uthyrningssystem. Du är ansiktet utåt för företaget och har många kundkontakter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Bemanna kundcentrets reception
- Ge service till våra kunder via telefon och mejl
- Hyra ut enligt Mimers regelverk och hantera administrationen kring uthyrning
- Kontraktsskrivning
- Visa lediga lägenheter
- Marknadsföra företagets lägenheter


PROFIL

Utbildning

- Relevant gymnasieutbildning

Kompetens och yrkeserfarenhet

- B-körkort
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i Officepaketet


Personliga egenskaper

Serviceinriktad, är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.

Empatisk förmåga, har förmågan att sätta sig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor

Samarbetsförmåga, arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.

Omdöme, gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden och visar omdöme vid uttalanden, agerande och beslut.

Självgående, tar ansvar för sin uppgift. Strukturerar själv sitt angreppssätt och driver sina processer vidare.

Eftersom vi endast söker en medarbetare som kan jobba extra vid behov ser vi att du som ansöker har någon annan sysselsättning vid sidan om. Intervjuer sker löpande. Kontakta Ronja Stenvall, Teamledare front office, vid frågor om tjänsten på telefon 021-39 70 07.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bostads AB Mimer
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2021
  • Ansök senast: 5 september 2021

Liknande jobb


5 november 2024