OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I över 100 år har Mimer varit med och byggt Västerås och dess stadsdelar till vad de är idag, och det tänkte vi fortsätta göra i 100 år till, minst. Hos oss präglas arbetet av våra värderingar omtanke, nytänkande och engagemang, men samtidigt av struktur genom hög kvalitet i det vi gör. Medarbetarengagemanget är högt, faktiskt högst i Sverige enligt Great Place To Work, och vi värnar om våra kunder och om vår stad.
Är du student eller deltidsarbetande som vill arbeta extra och som brinner för att möta kunder och leverera bra service? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan till oss! Mimer söker nu serviceinriktade medarbetare som kan arbeta extra vid behov på vardagar. Våra arbetstider är måndagar till torsdagar klockan 08-17 och fredagar klockan 08-15. Det är därför viktigt att du som söker denna tjänst har möjlighet att kombinera en annan sysselsättning med ett extraarbete på dagtid.
Det är också viktigt att du har möjlighet att jobba större delen av sommaren.
Ansvar och befogenheter
Som kundvärd ansvarar du för att på ett affärsmässigt och kundorienterat sätt marknadsföra och hyra ut Mimers lägenheter. Du ansvarar dessutom för korrekt hantering av företagets uthyrningssystem. Du är ansiktet utåt för företaget och har många kundkontakter.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Bemanna kundcentrets reception
- Ge service till våra kunder via telefon och mejl
- Hyra ut enligt Mimers regelverk och hantera administrationen kring uthyrning
- Kontraktsskrivning
- Visa lediga lägenheter
- Marknadsföra företagets lägenheter
PROFIL
Utbildning
- Relevant gymnasieutbildning
Kompetens och yrkeserfarenhet
- B-körkort
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i Officepaketet
Personliga egenskaper
Serviceinriktad, är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.
Empatisk förmåga, har förmågan att sätta sig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor
Samarbetsförmåga, arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
Omdöme, gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Väger samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden och visar omdöme vid uttalanden, agerande och beslut.
Självgående, tar ansvar för sin uppgift. Strukturerar själv sitt angreppssätt och driver sina processer vidare.
Eftersom vi endast söker en medarbetare som kan jobba extra vid behov ser vi att du som ansöker har någon annan sysselsättning vid sidan om. Sista ansökningsdag är den 9:e mars 2022 Intervjuer sker löpande. Kontakta Ronja Stenvall, Teamledare front office, vid frågor om tjänsten på telefon 021-39 70 07.