Kundvärd inom fastighetsbranschen

Arbetsbeskrivning

Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kundvärd som vill vara del av deras framgång. Tjänsten är på sex månader med god chans till förlängning och önskemålet är att du kan starta omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en kundvärd till vår kund som är ledande inom fastighetsbranschen. Kontoret är beläget i ljusa och moderna lokaler i centrala Stockholm. I rollen som kundvärd kommer du att bemöta kunder via telefon, ge god service till både besökare och medarbetare, hantera diverse uppgifter som rör kontoret samt vara delaktig i företagets projekt och resa framåt. Du kommer att arbeta i ett team och erbjuds en roll med möjligheter att påverka och utvecklas med företaget. Tjänsten är på heltid med omgående start och du kommer att arbeta måndag - fredag mellan klockan 08:00 - 17:00. Tjänsten passar dig som tidigare har arbetat inom service och är van att arbeta med olika typer av människor.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Du kommer till exempel att:

- Bemöta kunder via telefon
- Intern service
- Kontakt med leverantörer
- Vara behjälplig och delaktig i företagets projekt
- Ansvara för kontorsmöbler och andra föremål tillhörande kontoret
- Tillsammans med IT och Säkerhet se till att både den digitala och fysiska arbetsmiljön ger rätt stöd till våra medarbetare
- Övergripande uppgifter som rör kontoret


VI SÖKER DIG SOM

- Har tidigare arbetat inom kundtjänst och/eller andra roller med fokus på service
- Har god datorvana
- Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska


Som person är du social, positiv, serviceinriktad och strukturerad. Du värdesätter professionalitet, sätter laget före jaget och värderar uppriktighet och har ett öga för detaljer. Du är en person som gillar förändring, motiveras av att nå dina mål och trivs i att arbeta under ett högt tempo.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och

annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten

besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2020
  • Ansök senast: 27 augusti 2020

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Passhandläggare (Sommarvikariat)

Passhandläggare (Sommarvikariat)

20 december 2024