OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kundvärd som vill vara del av deras framgång. Tjänsten är på sex månader med god chans till förlängning och önskemålet är att du kan starta omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kundvärd till vår kund som är ledande inom fastighetsbranschen. Kontoret är beläget i ljusa och moderna lokaler i centrala Stockholm. I rollen som kundvärd kommer du att bemöta kunder via telefon, ge god service till både besökare och medarbetare, hantera diverse uppgifter som rör kontoret samt vara delaktig i företagets projekt och resa framåt. Du kommer att arbeta i ett team och erbjuds en roll med möjligheter att påverka och utvecklas med företaget. Tjänsten är på heltid med omgående start och du kommer att arbeta måndag - fredag mellan klockan 08:00 - 17:00. Tjänsten passar dig som tidigare har arbetat inom service och är van att arbeta med olika typer av människor.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer till exempel att:
- Bemöta kunder via telefon
- Intern service
- Kontakt med leverantörer
- Vara behjälplig och delaktig i företagets projekt
- Ansvara för kontorsmöbler och andra föremål tillhörande kontoret
- Tillsammans med IT och Säkerhet se till att både den digitala och fysiska arbetsmiljön ger rätt stöd till våra medarbetare
- Övergripande uppgifter som rör kontoret
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetat inom kundtjänst och/eller andra roller med fokus på service
- Har god datorvana
- Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska
Som person är du social, positiv, serviceinriktad och strukturerad. Du värdesätter professionalitet, sätter laget före jaget och värderar uppriktighet och har ett öga för detaljer. Du är en person som gillar förändring, motiveras av att nå dina mål och trivs i att arbeta under ett högt tempo.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och
annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten
besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04