OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi äger, förvaltar och utvecklar hyresfastigheter med bra lägen i Skånes större städer. Vi är en del av Länsförsäkringar Skåne och vår verksamhet bygger på samma värderingar och traditioner som präglar vårt moderbolags snart 200-åriga historia. Vi finns på plats nära våra kunder och arbetar för att de ska uppleva sitt boende och kontakten med oss som enkel och trygg. Välskötta fastigheter och trivsamma boendemiljöer, långsiktiga relationer och bra service är grundläggande delar av vår verksamhet.
Länshem Skåne AB har vuxit snabbt på kort tid med några större genomförda förvärv. I beståndet ingår nu bland annat fastigheter i Helsingborg, ett nybyggnadsprojekt i Limhamns sjöstad om ca 300 lägenheter och parkeringshus med hög hållbarhetsprofilering samt Gängtappen i Malmö. I samband med detta så behöver vi nu förstärka vår organisation och söker därför en Kundvärd med ansvar för lägenhetsuthyrning, kontakter med hyresgäster och marknadsföring av våra bostadslägenheter.
I rollen som Kundvärd ingår att ansvara för att bolagets lediga bostadslägenheter marknadsförs och hyrs ut enligt vår uthyrningspolicy samt att befintliga hyresgäster har tillgång till relevant information avseende deras boende. Vi håller på att utveckla vår hemsida med ”Mina sidor” för inloggade hyresgäster och Kundvärden kommer att ansvara för driften och uppdateringarna av ”Mina sidor”. Vidare är Kundvärden länken mellan hyresgästerna och våra förvaltare samt annan teknisk personal.
Du kommer också att sköta det vardagliga arbetet med hyresgästfrågor avseende lägenhets-renoveringar, nycklar, störningsärenden, uppsägningar och frågor som rör fastighetsskötsel och felanmälningar.
Vem är du?
Länshem Skåne är en liten organisation och god samarbetsförmåga är därför av stor vikt. Vidare är du ödmjuk och prestigelös. Vid behov ser du det som självklart att hjälpas åt med alla arbetsuppgifter för att uppnå de gemensamma målen – nöjda hyresgäster och en effektiv förvaltning. Det är av stor vikt att du kan hantera många frågor samtidigt och att du är strukturerad och noggrann.
Goda kunskaper i Microsoft Office är ett krav. Det är meriterande att tidigare ha arbetat med fastighetssystemet Incit Xpand eller likvärdigt och att kunna administrera en kundinloggad hemsida.
Resor förekommer inom Skåne, framför allt mellan Helsingborg och Malmö. Du har körkort och har möjlighet att köra med egen bil i tjänsten.
Vilka är vi?
Vi är en grupp på 4 personer som alla är placerade i kontorshuset Gängtappen på Stora Varvsgatan i Malmö.
Vill du veta mer?
Då är du välkommen att kontakta VD Pehr Carlberg på 073-0598204, pehr.carlberg@lansforsakringar.se
Ansvarig facklig representant från Forena är Björn Lindwall, 046-433 80 68 och ansvarig HR är Sara Bülow Fransson, sara.bulowfransson@lansforsakringar.se
Vill du vara en del av något större?
Vi ägs av våra kunder. Vi delar gator, stränder och torg med våra kunder. Därför drivs vi av att erbjuda trygghet via våra tjänster och att investera i vårt gemensamma samhälle.
Tillsammans är vi starka
Hos oss jobbar vi tillsammans och stärker varandra. På så sätt bidrar du inte bara till din egen utveckling, utan även till gruppen som helhet.